Halllooo, Nog geen nieuws van Loran? Tante Milky Way, hoe is het daar? Net lekker buiten gezeten, ga nu de auto even poetsen en caviavoer halen ( Boeiend! ) Toedels!
@Natasha: gefeliciteerd met dochtertje Charlotte! @Tante Mars: gingen ze vandaag niet inleiden? Succes hoor, hoop dat het wat opschiet. Verder ben ik wel met Ingeltje eens: het kindje komt wel wanneer het er klaar voor is. En tenzij om medische redenen hoeft het voor mij niet. @linnie: gaan ze enkel de vliezen breken? Dan moet je toch binnen de 48u bevallen? Bij mij hebben ze dat vorige keer ook gedaan toen ik 2cm had en 'begonnen' was, maar moet zeggen dat dat niet echt meer gedaan heeft. Enkel meer pijn. Nu ja, ik hoop voor je dat het werkt natuurlijk Spannend hoor dat je weet dat het maandag (of dinsdag) toch zeker gaat gebeuren.
GRRRRRRRRRRR S.zus. Jordy gaat maandag dan naar opa en oma en had met hun afgesproken zodra De kleine er is hun Jordy komen brengen en we dan eerst even met zijn 4e willen zijn. Belt me s.zus net op opa mee moet naar de dierenarts en ze jordy dan zo snel mogelijk brengen. GRrrrrrr. Als ik bevallen ben en ik wil Jordy er bij hebben dan wil ik dat gelijk en niet wanneer het haar uitkomt. Dus heb me s.moeder gebeld dat ik geen in heb om me daar druk over te moeten maken. Had zei dus als tegen mijn s,zus gezegt dat ze haar kleine maar gewoon mee moet nemen en dat als wij willen dat Jordy komt ze jordy gewoon komt brengen. Dus probleem is wel al opgelost, maar moest ff me verhaal kwijt. Snap niet dat ze niet begrijpt dat ik me daar nu niet druk over wil maken. Sorry voor mijn ego verhaal
De gyn zei dat ik ma de kleine in me arme zou houden, dus als het niks doen zullen ze wel weeen opwekkers of iets erbij geven.
Oh en misschien overbodig, maar inleiden vanwege een medische reden daar sta ik VOLLEDIG achter hoor!!!! Wehkamp: alle voedingspyjama's uitverkocht Ben nu aan kijken bij Baby Butt http://babybutt-nl.erwinmueller.com/ en helaas.. ze hebben TE leuke pyjama's.. daar gaan de centen
Was niet persoonlijk bedoeld mijn reactie, maar was alleen maar om te laten zien dat je soms niet echt een keus hebt Achter gewoon maar een inleiding omdat je niet kan wachten sta ik ook niet achter.
Nee hoor!! Snap ik helemaal, vatte het ook niet zo op. Ik las alleen mezelf terug en zag dat ik vergeten was het erbij te zetten. Volgens mij.. als IEMAND een reden heeft om ingeleid te worden, ben jij het wel
moet ook zeggen dat ik het aan de ene kant een bevrijding vind, maar er aan de andere kant ook tegen op zie door alle verhalen die je hoort. Maar goed zo gaat het ook niet langer.
Zo ik ben weer terug van het FIETSEN met mijn hond... wat een reacties wekt dat op hahaha... Ik heb nergens last van met fietsen, doe ik veel liever dan lopen... na een kwartier lopen met de hond heb ik pijn... Dus... dit is voor mij en Banjer een heerlijke oplossing! lekker 20 minuten door het bos gefietst, hondje lekker rennen en zwemmen, allebei gelukkig!
zo weer terug uit het ziekenhuis .. Alles weer ok , ctg goed ...wel weer een paar kleine heuveltjes komt niet hoger dan 38 ofzo (weeenactiviteit) en vruchtwater ook goed .......dus zo dooor gaan ..................................... bloeddruk 123/78 ..