@ sterreke: ik fiets ook vele malen liever dan dat ik loop.. @ tante mars: misschien doet het je goed om te horen, bij mijn inleiding van Mika barste de hel pas echt goed los na de tweede keer gel.. Dus goede moed houden..
Als het niet te druk is???????? Ik krijg nu toch ook wel heeeeeel rare visioenen bij dit ziekenhuis. Wat denken ze dat je daar aan doen bent, vakantie aan het houden? Wat een onzin zeg. Afspraken maken en snel ook en zo niet: klacht!
en deze gyn heb het hele weekend dienst.. Ja me manneke staat erop dat er morgen gel zowiezo nog een keer gel ingebracht word. We zouden vrijdag zaterdag inbrengen en zondag rust dag. Maar goed het werkt wel maar nog niet voldoende. Het kan wel wezen dat t op deze manier doorpakt..
Hmm vreemd Tante Mars..... Hier is het ook aan het rommelen hoor. Weet niet of het voorbereiding is, maar heb steeds scherpere pijn onderin....
Hmm zal wel niets voorstellen als beeb volop in beweging is tijdens de pijn he? Als het iets zou zijn, zou de buik wel hard worden en de beeb rustig......
Alles kann Alpenmammie! Ik heb goede hoop voor je! Probeer eens regelmaat te ontdekken. Kijk hoeveel minuten er tussen de weeïge krampen zit!
Inderdaad, heb echt het idee dat ze er wat aanklooien @ Alpenmama, ik doe wel een weeëndans voor je. 8) Nou ik ga nog een poging doen om de auto te wassen, er stond net file voor de wasserij. Had net een hele goede vriendin aan de lijn, en die gaat bij dr kerel weg Net een kleintje van een jaar. Erg moeilijk allemaal, en sneu.
Nope, vind ik ook hoor. Zij voelt niet meer voor hem wat ze zou moeten voelen. Tsjah... dan houdt het snel op. Rein is alleen helemaal over de zeik, waarom begint ze dan aan kinderen, waarom wilden ze dan volgend jaar trouwen etc. Ach ja, shit happens.
Mijn zusje is ook sinds een paar weken bij d'r vent weg, maar die hadden er ook al bijna een kind in hangen... je doet gewoon rare dingen als je twijfelt... zij dacht toch dat een kind alles zou veranderen cq goedmaken ook al wist ze dondersgoed dat het onzin was!