MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik kan me echt niet voorstellen dat johan en ik uit elkaar zouden gaan.... dan moet het wel heel raar gaan straks met die kleine.... we doen het nou al zo lang zonder echt gestoei :p en zelfs nu blijftie nog bij me hihi ;) maar dat maken we straks wel weer goed :D:D

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    dat zou natuurlijk helemaal belachelijk zijn als ie bij je weg zou gaan omdat hij geen sex krijgt als je zwanger bent !:D:$!

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Bij ons is dat trouwens helemaal niet zo belangrijk... gewoon lekker lol maken samen, knuffelen en toekomstpad uitstippelen is waar het ons vooral om gaat... "stoeien" vinden we echt bijzaak allebei, maar ach we noemen onszelf ook altijd "pandabeertjes" hihihihihi net zo hoog libido dus

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    bij ons idem dito sterreke! :) zijn ook echte "beste maatjes" in alles, ik hou zelfs zwaar van voetbal hahahahaha

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wij juist allebei helemaal NIET hahahaha

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Charlotte what a beauty , ons eerste mei-meisje !!! (uuh april -meisje )

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ja het is echt een dotje... chickie!!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    al dat gepraat over scheiten van jullie heeft mij ook aangestoken , heb al weet ik niet hoe vaak vandaag op de pot gezeten ....

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mijn baas is vandaag vader geworden van een jochie, Dirk :)

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wrijf het er maar in :(

11. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Wat een poppetje is Charlotte zeg...te cute!

Klote aszz voor je vriendin,maar als het niet werkt dan moet je er inderdaad mee stoppen. Bij elkaar blijven voor je kind is op de lange termijn ook niet goed voor het kindje!

@ sex: is hier toch wel echt belangrijk, het staat op moment op een laag pitje, maar zal blij zijn als ik weer in normale proporties ben zodat vriendlief me weer het hele bed door kan slingeren :D:D

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    moet zeggen dat sinds ik van de pil af was mijn libido wel gestegen was :) vandaar ook mijn keus voor de mirena spiraal straks ;)

13. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    ikke is jaloers...
    Mag blij zijn als ik 1x in de week kan, en dan is het AUWW vanwege de aambeien...

Eet smakelijk!

14. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Ik ben met de pil gestopt omdat ik hem zo vaak vergat, heb toen ook een Mirena gehad, maar werd er helemaal gek van.
    Om de haveklap werd ik ongesteld, soms 1 dg, dan weer 5dg, vervolgens weer 3 maanden niks en dan weer in alle hevigheid wel.
    Plus dat mijn sex drive ook naar niks was gedaald, toen dat kreng eruit was wist ik niet wat me overkwam, kon iedere dag wel....een oaar keer :D

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo was ik weer....

@mars: KUT zeg dat het nog niet door zet...Zal ik er ff een potje in komen smeren???? Geen tijd dikke lul jullie meid moet gewoon geboren worden!

@Babe.....he nog niet gescheten? Klote!

@Pyama's???? Heb ik niet...Moet dat dan?

16. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Zo, je kunt wel merken dat het lekker weer is.. maar weinig pagina's te lezen haha..

balen tante Mars dat het nog niet echt doorzet.. en belachelijk hoe het daar in het ziekenhuis gaat!!!

hier gezellig middagje gehad met vriendinnen. alleen kan ik me echt doodergeren aan hoe 1 van me vriendinnen met haar zoontje omgaat. hij was zand aan het gooien over dochtertje van andere vriendin; sloeg Mick en duwde hem constant omver en gooide bal in de sloot etc. etc.. hij is nog maar 3,5 dus moet nog veel leren, maar zij zegt hier dus helemaal niets van.. dus andere vriendin en ik af en toe maar zeggen dat hij dus niet mag slaan en schoppen etc, maar kan daar dus niet zo goed tegen.. en nu met al die hormonen al helemaal niet!!

@Linnie.. spannend hoor maandag.. !!!
    @Natas.. wat een schatje...

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hallo dames

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb huispakken :p

Zo, de auto is weer zeer schoon. Morgen een dagje Gelderland crossen ( ben benieuwd hoe de auto het doet ).

Fuckeduck, heb weer van die pijnlijke krampen. Erg irritant. Nu maar hopen dat het niet elke avond zo raak is.

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nope, still full of shit :D

hmmm, bij mij ging juist doordat de pil hormonen weg waren libido omhoog... en aangezien Mirena de minste hormonen afgeeft van alle anticonceptiemethodes(zonder condooms en onhtouding etc.) leek me het een logische keus.... en dacht dat je van de mirena juist bijna niet meer ongesteld werd...... nou twijfel ik dus weer....

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    He Meid, hoe ist met jou?

Deel Deze Pagina