MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hoe was het Arka??

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Heb ik ook een hekel aan, mijn exschoonzusje liet het 'opvoeden'ook altijd aan anderen over....

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Pfff zou ook wel weer eens door t bed gegooid willen worden... Maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren :(

Kimm, wat vervelend.
    Ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor.
    Er over praten met vriendin helpt nix zeker?!

4. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    De sex drive was ook beter bij mij met de mirena dan tijdens het pil slikken, maar toen hij er helemaal uit was ging het nog beter!
    ja dat zeiden ze tegen mij ook, dat je niet meer menstrueerde, nou dikke bull shit, althans bij mij.
    MIjn nicht heeft er ook een laten plaatsen, die is daarna 3 maanden aan 1 stuk ongesteld geweest en daarna nooit weer..:(
    Met de pil kun je dat tenminste nog 'regelen', maar met die mirena dus niet!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nee, geen pil meer voor mij... maar altijd geklooi met condooms is ook niks waard... maar we willen eigenlijk ook niet nog een kindje hierna.... maar we zijn beide te jong om een van ons te laten dichtnaaien......................... dus ik ga de mirena toch eerst maar proberen!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik was met de spiraal nooit ongesteld ( heerlijk ;) )

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Moet ik met je komen gooien??? Lijkt me helemaal niks, maar als je echt wilt dat er met je gegooid gaat worden wil ik je wel helpen hoor...

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heb ik ook.... en dan verdwijnt het weer.. Heel irritant en heel pijnlijk. Volgens mij vk heeft het te maken met indalen... ach, we zien het allemaal wel.

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Pil = ultimate libido killer!! :$

Maar van Mirena heb ik ook niet de beste verhalen gehoord, vriendin van mij werd er zowat depressief van...

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier zelfde verhaal...heel de dag gerommel. Maar kan niet zeggen dat ik echt denk dat er iets gaat gebeuren...Hmmm hoeft ook nog niet perse. En baby moet ook nog stukkie zakken....

11. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    @ Kimm: lastige dingen zijn dat altijd, ieder voed toch op zijn eigen manier op..
    Maar ik zou er wel wat van zeggen als mijn kind geschopt en geslagen werd...

@ anticonceptie: als alles goed gaat (waar we vanuit gaan) hebben we straks 2 heerlijke ventjes, vriendlief mag dan naar de dokter om er een knoopje in te lagen leggen..haha Hij ziet er nu al tegen op :)

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, gaat mijn man OOIT ook nog wel doen... maar we zijn nou gewoon nog te jong... you never know!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    viese fucking zooi, t word wel pijnlijk..

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mars, hoeist nu met je?? :)

16. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Er zit in ieder geval geen regelmaat in, maar er gebeurt wel iets, dus ben heeeel benieuwd dinsdag hoe het ervoor staat.

Zo, ik ga maar weer eens naar een afscheidsfeestje van twee meiden die terug gaan naar nederland. Blijf er hooguit een uurtje denk ik.....

Fijne avond!!!!

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    opvoeden ik he ook zo'n vriendenstelletje.... 5 jaar lang hebben ze zich met de opvoeding van mijn hond bemoeid en nu ze zelf een kind hebben... leven ze helemaal naar wat dat kind wil, die bepaalt gewoon echt hun leven (anders gaat ie krijsen) en als je er iets van zegt krijg je alleen maar van die oneliners te horen als "je komt er nog wel achter als je zelf een kleine hebt"

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

go, baby, go!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Rot maar wel de bedoeling! ;)

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Nou er moet toch heel wat gebeuren voordat ons kind straks elke nacht tussen ons in slaapt!!! :$ want zo erg is het

Deel Deze Pagina