MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Het stomme is dat ze zelf op een KDV werkt en dus precies weet hoe het zou moeten.. maar bij haar eigen zoon, doet ze het dus niet.. zegt wel constant: o sorry hoor, maar corrigeert haar zoon dus niet.. heb vandaag ook tegen haar gezegd dat hij het gewoon nog moet leren en dat "wij ouders" daar verantwoordelijk voor zijn.. maar of dat kwartje is gevallen :(

@libido.. ook hier niet echt een seksbeest.. als het aan manlief ligt, vrijen we elke dag, maar dat gebeurt dus niet.. wel merk ik ook dat zonder de pil m'n libido wel stijgt.. maar hoe straks?? nog geen idee!! condooms vind ik sowieso niets, dus waarschijnlijk toch maar weer de ligste pil..

2. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Snap het, ik vind mezelf ook te jong, ik word dit jaar 30.
    Maar vriendlief word 39, en zijn 'wens' van 2 kindjes is in vervulling gegaan, dus jah
    Plus voor een man is het veel minder zwaar als voor een vrouw, ik ben het eens met je sterreke, wij hebben genoeg te verduren gehad :)

@ tante mars: als het pijnlijker word gaat het de goede kant op! Succes!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik hoop toch ook wel een beetje opvoedkundig te zijn...

Dames, hebben jullie ook een opvoedboek of iets dergelijks gekocht? zo'n dokter spock boek, of "survivalgids voor kersverse ouders?" Dames die al een kindje hebben, hebbben jullie dit gebruikt?

4. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    ohhhhhhh spannend tante Mars!! ZET HEM OP.....

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, ik ben 24 en hij net 30... maar als het zover komt dan mag hij inderdaad!! is ook veel minder intensieve operatie en ook beter terug te draaien mocht het ooit nodig zijn

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    die viese kut verpleeger zegt al heel de avond als dit maar door zet als zit maar door zet nu tussen de 80 en 100.. En me rug en benen doen zoo pijn

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou, zo te horen zet het door toch?!

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ik heb alleen van m'n schoonzusje het Oei ik groei boek gehad..
    Hier is alleen altijd heel veel discussie over. gaat over de mentale sprongen die een baby maakt het eerste 1,5 jaar, maar niet ech opvoedkundig.. sommige vinden deze sprongen onzin, maar bij Mick konden we echt merken wanneer ie in zo'n sprongetje zat..

verder qua opvoeden doen manlief en ik het op gevoel. wel altijd gezegd dat we tegenover Mick altijd op 1 lijn moeten zitten en dat gaat tot nu toe goed..

9. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Hmm..klinkt als het echte werk!

@ opvoedboek: nee nooit aan begonnen, ik heb alleen het 'Oei ik groei boekje'

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb een "oei ik groei, zwangerschapsboek" maar die is er dus ook voor babies? anders moet ik die maar hebben :)

11. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    dat boek ken ik weer niet.. dit boek gaat dus over de ontwikkeling van de baby en wat wanneer een gemiddelde baby iets kan...

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    wat is het stil hier!!! stilte voor de storm??????

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    tja..ik denk het. Waar is iedereen???

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zolang je nog kan typen .... :p

15. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Ik ken dat zwangerschapsboek ook niet, ik heb hetzelfde boek als Kimm, over de ontwikkeling en sprongetjes van een baby!
    Ik vind het wel een fijn boek, veel herkenbare dingen.
    Maar niks opvoedkundigs!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    was ff boete aant betalen :(

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

ZO he he, moest verdorie heel veel pagina's bijlezen sinds vanmorgen :D En waarvoor? Allemaal ONZIN :x:p

Ga dus ook niet reageren op alles, dan ben ik morgen nog bezig ;)
    Ik zag dat het bij Mars toch lichtjes aan het beginnen is, super :D Althans niet voor haar natuurlijk qua pijn, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.

Hier een lekker dagje in de zon gehad, mooi kleurtje op gedaan. Te erg, ik ga nu al vervellen, dat is echt het teken dat je teveel vrije tijd hebt :p Ook weer bij acupunctuur geweest, zij denkt dat het niet lang meer duurt maar ik geloof dat niet ;)

Ach, morgen 38 weken, dus nog max 4 weken te gaan :D

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik had het boek "survivalgids voor kersverse ouders" gezien bij de babydump en twijfelde of je dat echt gebruikt of niet...

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb ook nog nooit een opvoedkundigboek ( bewust ) gelezen. Wel eens wat artikelen en dat soort ideeën.
    Ik vind dat het ons wel goed afgaat. Het is een boefje, maar wel een beleefd boefje, en niet vervelend.
    Hij hoeft van mij geen robot te zijn, maar niet schreeuwen in de supermarkt en dankjewel, alsjeblieft zeggen zijn van die kleine dingen die wij gewoon willen hebben.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    HIer ook al zwaar aant bruin worden :D:D

Deel Deze Pagina