Natascha gefeliciteerd met jullie dochtertje, mooie naam! Heb ik ook in mijn top 3 gehad maar heb nu een naam die er op lijkt gekozen.... geen Lotte... Geniet er lekker van! Verder.... weet iemand van jullie of Madeliefs nog weleens actief is?? Ik ben er zelf niet zo vaak meer dus kan haar berichten missen.... je moet na je bevalling toch naar je buddy smsen??
wij zitten nog voor voetbal, maar mijn oogjes gaan het niet volhouden denk ik.... stap straks maar es onder de douche!
ja hoor! ik nog onschuldig posten in het andere topic is deel 6 al geopend en zijn jullie al weer 6 pagina's verder!!!!
bovendruk dus weer boven de 90 mars!! en daar ging het em nou juist net om toch. Bovendruk is ook hoog trouwens.
ow dat ene meisje heeft toch gebeld over het bloedverlies. Ze zeiden dat als het geen maandverband vol was het geen probleem was. Maar goed...toch altijd even bellen, want ze zullen vast ook wel vragen hoe goed je de baby voelt enzo.
Nou lekker slapen Mars, morgen gaat jullie dochter geboren worden. Ik voel het aan mijn vruchtwater!!
150 boven druk ( kan overal van komen ) Onder druk 95 maar dat gaat al dagen op en neer.. net t randje weer.. Maar maak niks uit.. Lekker slapen en morgen fris op half zeven wektijd bluhhhhhhhhhh
Wanneer is de onderdruk te hoog dan? Heb me er niet echt in verdiept. Ik had vanochtend 70/130 en elke keer zegt ze 'keurig'. Nou dan zal het wel denk ik elke keer
man hebben al 10x gevraagd om handdoeken. Nog geen een, zitten we hier zonder handdoeke is toch niet best..