ik had een boete gekregen... grrrr, eigen schuld natuurlijk, te hard gereden... die heb ik net maar ff betaald voor ik het weer vergeet
Oh meiden, lees in een ander topic dat Yadi een sms had gestuurd naar iemand met "puf puf" Dus denk dat Yadi ook bezig is Ze is/was eigenlijk mijn buddy maar aangezien zij er echt nooit was, hebben we nooit nummers uitgewisseld, al heb ik de hare wel volgens mij... Ik zal haar wel even smsen zo! En geen idee waarom acumuts dat zegt, ze denkt het.. Ach beetje positiviteit is altijd leuk
Over dat acumens... ik dacht dat ze dat voelde ofzo.... vond t interessant, maar idd... klinkt positief!
Leuk zeg al die bevallende dames Ik moet nog max. een week of 7. Klinkt helemaal niet zo lang! Heb er ook echt zin in. A.s. week nieuwe maxicosi en easybase ophalen en dan is het echt helemaal klaar!!
goede avond allemaal. Mars: Hoop dat het snel echt doorzet en je de kleine in je armen mag hebben. Yadi: Ook al aan het bevallen. Straks wordt er geen ene baby in mei geboren hahhahaaha. Opvoedingsboek. Hier het boek oei ik groei. Ook veel aan gehad en had van me oma nog een boek gekregen als we nou eens echt gingen opvoeden. Vind ik ook goede tips instaan enz. Het wordt hier trouwens wel echt spannend met alle pijntjes/weeen die iedereen heeft.
Meiden, maar als jullie het niet erg vinden ga ik jullie maandag niet zo op de hoogte houden als tante mars Zal in ieder geval een sms sturen als de kleine er is en als het lukt tussendoor een keer.