MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    oh we hebben gister wel een plannetje gemaakt :D..

Ik wil absoluut geen ruggenprik (is ook moeilijk in het weekend), en wil zoveel mogelijk zelf doen. Het liefst helemaal geen pijnstilling. Dus dat is ook weer afgesproken, als het echt niet meer te houden is krijgk n infuusje in me handje :).

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Daarom, drukte kan je toch niet van op aan.
    k heb nog steeds maar 1,5 cm ong. gister middag om half 6.
    Dalijk zal die wel weer ff willen voelen..

Moet wel zeggen gister ochtend deed het totaal geen pijn, en gister middag dacht ik door het bed te zakken.. brrrrrrrrr

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

ik wil ook weer zonder pijnstilling .Toen ik er bij Tara uiteindelijk om vroeg en ze me gingen toucheren was het niet meer nodig omdat de 10cm bereikt waren , at wil ik dit keer ook ..Maar heb ook gehoord dat inleiden wel een stuk pittiger kan zijn ...Dus ik hoop nog steeds dat ik eerder uit mezelf ga beginnen ...

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou ik blijf je volgen hoor zo wel ff naar voetbal van Thijme en volgens mij heeft manlief voor vandaag of anders volgend weekend een geheim etentjeofzo gepland , want hij doet samen met zijn moeder zo geheimzinnig ......ik doe net of ik niks merk !!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hhaha spannend :D

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

ja wel leuk hoor !!!

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Was ik weer.
    Nog ff gaan slapen en nu ligt meneer weer lkkr aan me vast geslurpt.
    Marjon denk ook idd btr eerst naar t speeltuintje, dan morgen miss naar de kboerderij.
    Zo maar eens lekker eten en douchen.
    Kleine man is alweer in slaap gevallen, wat een leventje heeft hij toch....

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Mogguh 8)

Pff hier dacht ik vannacht even dat het begonnen was maar uiteindelijk in slaap gevallen en heerlijk geslapen :) Alleen Fenna was errug vroeg wakker dus we hebben een lange dag vandaag ;)
    Gelukkig wordt het heerlijk weer, dus we klagen niet ;)

Tante, je hebt toch al 1,5 cm? Waarom blijven ze dan kloten met gel? Bij mij werden toen gewoon mijn vliezen gebroken en de opwekkers aangezet, toen was het zo gedaan :)

Majon: Mogguh gans ;) Wat erg dat mensen hem ook nog serieus gaan voeren, dan gaat hij helemaal nooit meer weg :$

ZO even ontbijten en douchen en dan maar alvast voor de schappies :)

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja Tink, ik wil ook wel dat ze me vliezen breken. Heb zo'n enorme druk op de onderkant. En tijdens zulke '' weeen '' word het er niet fijner op...

Ik heb nu me ontbijt op, duik ff onder de douche dan weer ctg en dan zal hoop ik de gyn komen

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

38 weken jeah !!!!

11. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

@ kimoontje; omdat het een stuitbevalling die altijd zou eindigen in spoedKs. En ons ukje klein is ennnn ik een hartvormige baarmoeder heb met tussenschot. Was ik een hot item:D8) er waren dus een stuk of 8 mensen aanwezig?

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    En dank je wel, kan ik een keer uitslapen, schrik ik wakker :p:p
    Nog geen beeb's erbij hè?? Jammer.. Hier gebeurt er echt nog helemaal niks, baal ervan!!!

@tante Mars... hoop dat die 3mg beter z'n werk gaat doen..
    @YenD.. wat een lieve buurman heb jij! Weet je zeker dat ie homo is haha..
    @Marjon.. hier hebben wij van die domme buren die de hele tijd zwanen gaan voeren. hierdoor komen die kut beesten nu ook bij ons voor op het parkeerterrein.. en heb echt een hekel aan zwanen!! zullen we ruilen?? :D

13. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hoe plaats je hier foto?

14. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hé wupsie..
    Kon net wel je foto's bekijken hoor.. wat een schatje..
    ik ben echt een computer nerd, dus kan je niet helpen..

15. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    JIPPIEEEEEEEEEEEE!!!!! en nu maar hopen dat het niet meer al te lang duurt hè..

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen allemaal.

Hier ook al zo'n fijne nacht, maar dat kwam meer omdat Jordy liep te spoken. Denk dat hij weer keelpijn heeft, want jeroen en ik hebben het nu ook alle 2.
    Heb hem om 2 uur maar een zetpil gegeven en heb toen zelf tot 5.30 kunnen slapen daarna weer wakker van mijn bekken Grrrrr. Maar gelukkig nog maar max 2 nachten slapen ;)

Tante mars: Duim weer hard dat je vandaag de kleine in je armen mag hebben

Iemand nog iets van Loran gehoort?

Tink: Gefelicititeerd met je 38 weken. Wordt steeds spannender :D

YenD: Ik zal lekker naar het speeltuintje gaan. Eerst kijken hoe dat gaat, want zal best nog wel vermoeiend zijn ;)

ganzen/ zwanen: Ben blij dat we ze hiet niet hebben. Hier zouden alle kinderen ze ook gaan voeren en dan zijn ze niet meer weg te krijgen :S

17. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hoeveel rekening hebben jullie bij het uitzoeken van de naam gehouden met de achternaam en of dat samen echt mooi klinkt??
    Mijn favoriete jongensnaam past namelijk niet zo mooi bij de achternaam....daarom hebben we een andere naam gekozen, maar ik begin steeds meer te twijfelen!

18. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

nou het lukt me niet anders, dus dan maar zo!

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Moet zeggen dat ik geen rekening heb gehouden met de achternaam, maar het past hier wel toevallig

mijn mening: Ik zal de naam met de 1e keus doen. De achternaam gebruik je toch bijna nooit. In ieder geval niet als je jouw kindje roept ofzo. OF er moet iets heeel raars uit komen.

20. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Helemaal mee eens!!!

Deel Deze Pagina