ik typ t altijd anders om normaal is rond de 80 onderdruk. Maar goed 90 ist randje met 100 medicatie, gister had k 100 maar geen medicatie. Nu issie weer 95. ach we dobberen wat.. Ik heb zo ontzetted last van me muts niet normaal. Ja ik is ook wel nieuwschierig naar de naam van ons meisje ...
Die van mij schommelt nogal. Maar nooit hoger dan dit. Vorige keer 60/120 dacht ik. Zolang zij 'prima' zegt, vind ik het ook prima
Ik wil ook zo graag onze naam (namen) bekend maken, pffff ben zo benieuwd wat de familie en vrienden er van gaat vinden hihi
Tante mars: alvast welterusten en veel succes morgen!!! Loran: jij ook succes! ookal zal je dit waarschijnlijk niet lezen. Ben benieuwd of ze er al weer een paar centimeters bij heeft. Ik wil ook bevallen!!!!
Jaaah de naam vertellen, ben ook erg benieuwd naar de reactie's!! Nathan vonden ze allemaal erg mooi, dus deze naam moeten ze ook gewoon leuk vinden. En anders hebben ze pech
Jaaaa nog 1, en dan nok ik. Dan kom ik morgen om 12 uur mijn nest uitrollen en dan heeft Mars een gezond dochtertje
Gaan ze dan met een schaar naar binnen bij je? En hoe zien ze dan het verschil met jouw schaamhaar en het haar van de kleine?