MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hmmm dat is vaag arka, hoe voel je je nu?

@Pip: Floris lekker buiten aan het zonnen geweest...hahaha kleine bruine rakker.

2. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wel heb daar dus meer dan twee uur gelegen.

in urine was er wel wat urinezuur te vinden, een indicatie van zwangerschapsvergiftiging, maar niet voldoende om zorgen te maken
    geen eiwitten in urin
    ook bloed ok
    en ook bloeddruk ok
    vroedvrouw kwam wel zeggen: 'ja serieuze spanningen in de buik, en je had al 3 cm, ik zal de gyn toch vragen je nog eens te onderzoeken want misschien heb je er ondertussen 5'. Die was er dus van overtuigd dat ik daar niet meer weg ging.

Maar ik zei: 'ik vrees ervoor, ik heb dat hele dagen hoor'. 'ja amai dat doet toch pijn zeg ze.
    Ben wel blij dat ze die weeen dus wel degelijk zagen :)

ik ben dan nog een half uur langer moeten blijven omdat de hartslag van de baby steeds boven de 150 was op het laatst en ze dat nogal aan de hoge kant vonden.

Na twee uur en een half mocht ik dan eindelijk naar huis.

Gyn was heel lief + de vroedvrouwen ook echt top.
    Mijn gyn is dit weekend van wacht, dus zou ideaal zijn....

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou voel ik me schuldig!! ARKA SORRY!! Ik heb van de week wel je sms'en gehad!

Maar hoe is het nu met de weeen??

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    da's nikske pipje, ik zal er op letten dat ik telkens maar één berichtje stuur en niet meerdere in één, misschien ligt het daaraan

eerder deze week heb je ze wel gehad?

't zal wel aan 't netwerk hier in belgie liggen, zoals jullie wellicht vernomen hebben staat hier een beetje op zijn kop hé;)

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    en nu heb ik om de zoveel minuten een harde buik die wel degelijk doortrekt naar mijn rug, maar weet je dat ik hiervoor al imuun ben geworden?!

ik zeg wel even auw! maar ben het al zo gewoon ondertussen dat ik gewoon verder doe met waar ik mee bezig was

ze mogen echt wel wat gaan doorzetten nu

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Jullie mogen best bij ons komen hoor!;);););):D:D:D

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Maar zet het dan nu niet toch door?

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    goedemorgen!
    Kan iemand mij uit bed trappen? Ik ben echt een ontzettend lui varken... Hihi

Wat een lief prulletje van wupsie zag ik voorbij komen...
    En een hele mooie buik van Alpenmama!

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    nee hoor! nog altijd niet! ik heb nogal koppige kindjes moet je weten

vorige keer tot 4 cm gegaan en dan hebben ze me maar ingeleid omdat ik er mee bleef rondlopen... hip hoi!

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    :D:D:D:D Ik kom er lekker niet uit mama!!! Is dat geen moeder mishandeling??

Kunnen ze anders je vliezen niet breken, in de hoop dat het zo doorzet? Want dit is een uitputtingsslag!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker

Jordy heeft maat 86. Broeken zelf nog 80 . Jammer want we vind ik altijd wel een leuke winkel

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik denk dat hij daar op de volgende controel (woensdag) wel over gaat beginnen, maar hij heeft liever dat er eerst weeen komen en dat de vliezen dan in de arbeid breken

heb ook verschillende keren '5cm' uit de mond van de vroedvrouw horen kome, ik denk dat dat dus hun grens is....

ach ja, ik heb een druk zaterdagprogramma, ideaal voor een koppige baby om die te doorbreken, toch? hahahaha

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier terug van voetbal, nu ff boodschapjes doen en dan niet zoveel meer ..Heb buikpijn en rugpijn en ben erg moe ................

tot l@ter .......kknnunuununuunufff

er vroeg iemand of ik wilde ruilen met zwanen , ikhou het dan toch liever bij 1 gans !!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoop ook voor je dat het eindelijk doorzet Arka!

HIer net boodschapjes gedaan met manlief bij de Lidl, ben kapot.... mijn hele onderrug/schaambeenstreek doet zo'n pijn nu :( kan dus echt niks meer dan thuiszitten grrrr,
    En dan gaat de zon ook nog weg, boehoe :p

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    das wel handig ja, je drukke programma, doorkruizen!!! haha

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier vandaag iedereen aan het werk gezet :p

Jeroen is er voor aan het zorgen dat de droogmolen kan staan, gaat straks nog de rubbere tegels in de tuin leggen en boodschappen doen bij de lidl.

Mijn s.moeder gata straks bij sdb boodschappen doen en bij nog wat laatste dingen halen bij het winkelcentrum.
    Kan ik straks de traktatie voor het kdv maken. ;)

Net nog even Gekken wat we nog hadden van vorig jaar voor de zomer en zitten nog wel wat dingen in die jordy past. Dus winkelen komt wel weer na de bevalling.
    Wel iedereen bedankt voor de tips. :D

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    He, Geldel ist er weer :) hoeist no??

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Linnie hoe was je nacht???

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    wat ie heeft gedaan weet ik niet, maar die gel loopt er net zo hard weer uit.

ALlemaal stukjes hard aant wc papier en een klodder in me onderbroek, en die verpleegster zegt is afscheiding. Ja en ik ben Harry

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Harry Potter ????

vervelend meid !!!

ik was nog zo aan het doemdenken dat als ik de4e word ingeleid dat ik ook die dag zou gaan bevallen , maar wordt er steeds minder zeker van ....

Deel Deze Pagina