whaha, het is meer een constant gezeur, niet echt een komen en gaan van gezeur... wel af en toe wat harde buikjes erbij, maar was gisteravond ook alzo... denk dat me lichaam aant eind van de dag gewoon op is... al mag het van mij wel komen hoor!! wil ook wel graag babyknuffelen als het net zo'n schatje word als die kleintjes die er al zijn
ik ben zelf wel op zondag geboren net als 2 van me drie zussen .. Maar deze beeb gaat t licht niet zien, geloof me haha..
Ok ik heb er 3min45sec opzitten (tienermoeders) en nu denk ik al AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en wat ontzettende erg voor die kinderen!
Milky Way nog niet bevallen? Jammer!! Was vandaag gezellig, Nathan is helemaal kapot. Ben ook behoorlijk moeeeeeeeeee. Tienermoeders, niet gezien, geen behoefte aan. Sensatie tv
ik was begonnen met alle afleveringen van Over mn lijk te kijken... jankuh dus.. daarna ga ik aan tienermoeders beginnen denk ik..
pip heb jij niet pleuris veel last van stuwing enzo? als dean een mini kreuntje maakt branden ze door mn bh heen! en vaak als hij drinkt verslikt hij zich omdat er veelste veel uitkomt!
ik heb de hele avond al steken in mijn linkerlies dat gaat richting mijn bovenbeen. Doet zeeeerrrr!!! Als ik zit, en als ik loop zak ik soms door mijn been. Wat is dit??? Nooit eerder gehad. auuu. Zit lekker aan de verse ananas!!
Goed! Minder blauw. Hij is vandaag ook goed bruin geworden, dan valt het nog minder op. Trouwens, mijn schoonloeder had ooit eens verzonnen dat ik mijn man en hond mishandelde ( jaja, echt waar ) dus nu zal ik Nathan ook wel mishandelen
Ja echt waar, psychoooo. Onze hond had een blauw oog ( ja echt, een Amstaff reu van 30 kilo *proest* ) en die kerel van mij ook. Ja Rein krijgt af en toe een schop onder zijn hol, maar dat verdient hij dan ook
whahahaha, arm Aszzgezin Nee, maar zonder gekheid, je hebt wel vaker over je Smoeder verteld.... typisch gevalletje "je hebt m'n zoon afgepakt" complex lijkt mij....
Blauwe plekken bij kinderen: Hier hebben we vallen en stotenzalf van vsm (Speciale kinderlijn) Dit is echt super spul, Jordy stoot ook vaak zijn hoofd en als we dit er gelijk opsmeren is er niks tot bijna niks te zien. Aszz: Leuke smoeder Tante mars: Mijn vingers gaan onderhand wel pijn doen van dat duimen Net bij me s.ouders gegeten en morgen weer Dus gaat goed komen
ik hou van holland blijft toch echt een schot in de roos van een programma, alhoewel dat voornamelijk door Jeroen van koningsbrugge komt volgens mij...
die gek maakt het echt leuk hoor!!!! ben pas naar een show van hem geweest met zijn band jurk. Zo raar om hem serieus te zien. Maar wat een goede band