MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Yadi; Gefeliciteerd met de geboorte van Abigail (hoop dat ik t goed schrijf)..

Geniet van de de aankomende tijd.

Hier nog altijd BIB, blij dat ik gister Gel heb gehad, het is druk..
    Vannacht 2 beebs horen bleren, dus 2 nieuwe wereldwonders geboren :D..

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

nog wel wat vorderingen ?
    Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik gelijk een ballonnetje krijg straks , lijkt me niks om zolang te moeten gaan liggen wachten en mijn 2 poepies thuis ............................................

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Marjon, je kent het ziekenhuis;)..

Heb na de gel geen gyn meer gezien.
    Heb vannacht wel veel pijnlijke krampen onderin gehad met hier en daar een harde buik. Maar verder rustig.

We hadden ons ingesteld op volgende week vrijdag (30 april), en beeb lijkt qua karakter op mams dus denk ook niet dat t eerder word haha.

Ben het wel helemaal zat, vandaag is het prachig mooi weer en ik lig op een kamer alleen in de schaduw zie geen eens een zonnetje.. Me hondjes zijn thuis ik mis thuis gewoon eefkes.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

ik vind het echt een heel raar ziekenhuis ja .......hoop echt dat het bij mij sneller gaat en dat ze sneller ingrijpen ...wat ik dan echt niet snap is dat ze niet eerder zijn gaan inleiden als ze het zo druk hebben dit weekend ...Zo blijft jou bed ook gevuld en blijven ze werk aan je houden , terwijl als ze gelijk begonnen waren .....dikke kkknuuffffffffffffffffff

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Precies, ik denk dat ik dalijk ook nog wel weer naar een andere kamer moet.. Aangezien dit een weeen kamer is en ik geen weeen heb.. Je word gek van het geslinger.

Snap er ook maar weinig van, word ingeleid omdat de beeb niet groeit. Dus je zou eigenlijk wel zeggen het heeft kleine haast.. De gyn van gister morgen zegt, ach slaat t niet aan we hebben geen haast, je bent pas 37 weken.. Ja maar wel 37 weken met een hakkelend kind..

Ik denk dat ik als alles achter de rug is gewoon alles voor mezelf op schrijf en er dan toch maar wat mee doe.. Er word zo langs elkaar heen geleefd.

De drukte kan je nooit van op aan op een kraamafdeling, dat is waar. Maar waarom in godsnaam 1 gyn een heel weekend in plannen terwijl er 4 in totaal zijn waarvan 1 met vakantie.

Maar goed genoeg gezeurt.

Hoop dat die ballon meteen de boel open maakt :D, je lekker op 4 mei bevalt ....

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou er denk ik wel iets mee doen straks ja , want ik vind het het niet normaal zoals ze jou en ook jullie meisje laten wachten ,als ze niet groeit is ze buiten je buik toch veel beter af..Hebben ze deze dagen al gekeken of ze intussen gegroeit is ?Daar zullen ze het waarschijnlijk ook wel weer te druk voor hebben .....

ik vind het echt heel raar en super vervevelend voor jullie .....

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nope er is niet meer gekeken of ze gegroeit is.

Ik zit nu al vanaf me laatste bericht aan het ontbijt op me kamer zonder tintelingen, en me bloeddruk is omhoog geschoten :( 140/105).. Dat lijkt me ook niet gezond, maar goed.

Ga zo douchen en bellen voor ctg en dan is de gyn er waarschijnlijk wel weer .. Ze de verpleegster net

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok goedzo. en als hij slaapt even snel douchen kan toch wel? Jehebt in ieder geval een oplossing

9. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :)

Wij hebben lekker 'uitgeslapen' tot 8 uur met zijn drietjes. Nu lekker broodjes eten en dan ga ik douchen, want ik moet zo gaan helpen bij het hapjes maken.

Verder een aardige nacht gehad, volgens mij 9 uurtjes geslapen (met 2 plaspauzes) dus daar teken ik voor ;) Voel alleen de beeb amper bewegen vandaag en heb pijn down under maar geen weeenpijn zeg maar... Even in de gaten houden dus!

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    GOede morgen allemaal.

Ik zal vandaag maar heel weinig online zijn. Wil lekker van de laatste met jordy alleen genieten :D
    Vanaf morgen zijn we met zijn 4e.(Als de vkamers niet vol liggen )
    Lees vanmiddag nog wel bij of er weer baby's bij zijn en anders spreek ik jullie vanavond.
    Fijne dag allemaal.

11. Tinkerbel1984

Lin geniet van jullie laatste dagje met zijn drietjes!

Hier gaat het bout, voel de beeb helemaal niet :$:( Ga nu onder de douche, hopen dat hij daar op reageert en anders ga ik gelijk de vk bellen... Normaal krijg ik wel een schopje of iets maar nu gewoon echt helemaal niks, nergens reactie op :(:(

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

linnie succes morgen en geiet van je dagje met jordy !!

Hopelijk gaat het voor jou wat sneller als bij Tante milky way !!

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

goed dat je gaat bellen , hoop dat het na je douche toch niet nodig is !!!!!! En dat beep lekker lag te slapen ....

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Mama2010, nog gefeliciteerd!

@ Tante Mars, Meid... laat je ajb NIET afschepen. Het gaat om de gezondheid van je kind. Dus niet 'het zal wel goed wezen' want dat is het gewoon NIET!!! Ga op je strepen staan, zeg dat ze er NU wat aan moeten doen, en dat je niet jouw probleem is dat zij geen gyns beschikbaar hebben.
    Ik zou ( echt waar ) nu naar het MCL racen, opgerot met die sukkels.
    Sorry als het bot overkomt, maar het komt op mij over dat je het allemaal prima op dit moment vindt, maar dat is het gewoon niet.
    Het gaat om de gezondheid van je meiske, dat is het aller belangrijkste.

Tink, hmmmm ik hoop dat hij zich nog wel even laat voelen.
    Hier word ik goed in elkaar geschopt door de baby....

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    @ tink: laat snel iets weten meid. Waarschijnlijk is de baby wat aan het slapen...

@ marjon: jij wordt ingeleid 4 mei? Waarom is dat ook alweer, als ik vragen mag tenminste....x

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen dames!

@Tink: Hoop dat jullie kleine zich snel laat horen en inderdaad anders nu bellen hoor!!!!

@Linnie: Geniet van jullie laatste dag met z'n 3en.....Ohhh morgen gewoon bevallen...Gaaf!!!

@Tante: Luister maar eens naar Aszz.....Die heeft goede ideeen.

@YADI!!!! GEFELICITEERD met jullie meisje! Geniet er van!

@Natasch: Mooie foto van jou met je meissie!!! Alles ok?

Ik zal vanaf de middag ook niet online zijn want wij gaan lekker naar tilburg met goede vrienden een terrasje pakken en dan nog 1 keer naar de ijshockey. Misschien dat ik vanavond nog ff hier ben. Maar vanaf morgen is de bitch back hoor....:D

17. Tinkerbel1984

He meiden,

Even snel een berichtje, de vk komt er nu aan en daarna moet ik ws door naar het ziekenhuis. Manlief is nu Fenna naar opa en oma ana het brengen.

Pff kan wel janken, voel gewoon helemaal NIKS, word helemaal gek hier :$:(

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Houd ons op de hoogte Tink!! Hoop dat alles goed is.

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Tante wil alleen maar huilen, al een paar dagen.
    Ben er ook echt helemaal klaar mee.

De een zegt dit de ander dat, tuurlijk is verteld dat t kan dat mn lichaam niet reageerd. Wat logsch is aangezien ik pas 37 weken zwanger ben... Maar hun zeggen, zolang meisje het doet is het goed. Dat werd in Groningen ook al gezegd.

Ze vroegen gister hier ook nog, waarom ikmaar zo weinig belde (rode knop)..
    Ja uh ben niet zo'n beller dus waarom bellen.
    Gister al heel de dag wat last van die Lekkage (wat ik dacht), is het urine. Nou had het gevoel of namen ze me niet serieus goed het was urine, maar waarom zo veel als ik me verplaats.
    Heb wel 3x aangegeven dat ik het id had dat de gel er meteen weer uit liep.. Dan krijg je van de een ja dat is je eigen afscheiding, en van de ander te horen dat de gel smelt de hormonen in je bmm trekken en de rest weg loopt. Ja maar waarom was dat vrijdag dan niet het geval??

Tis zo tegenstrijdig, morgen heb k zowiezo een andere gyn.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik hoop dat er niks ana de hand is wijffie..

gewoon een stilte voor de storm
    Dikke Knufff..

Deel Deze Pagina