MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    #961 marjand, 25 apr 2010
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
    Lieve Tink,

Hoop dat het allemaal goed gaat met je ventje en dat hij denkt joh ik kom er zo aan....doe nog even rusten. Hoop snel goed nieuws van je te horen....

Dikke X

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes tink!!!

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och tink hou ons op de hoogte! ik duim voor je dat alles gewoon goed is!!!!!!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lieve Tante Mily Way,

Ik snap dat jij er helemaal doorheen zit, dat zou ik ook hebben.
    Maar realiseer je dat je meisje het ook nog doet met 42 weken, dan halen ze je kindje toch ook?
    Maar ze doet het niet goed, anders was ze wel goed gegroeid, anders had al die rust wel iets voor haar gedaan.
    Je buik is op dit moment niet de goede plek voor haar.
    Ik snap ook dat het heel moeilijk is naar wie je moet luisteren, helemaal omdat het je eerste kindje is en je geen flauw idee hebt wat er kan gebeuren.
    Maar luister naar je eigen gevoel, en kijk naar de feiten.
    Ze groeit niet goed, ondanks de rust. Je hebt haar al tijden niet gevoeld. Je bloeddruk is achterlijk hoog. Jij moet zo nog bevallen hé? Die harde buiken die je tot op heden hebt gehad, stellen echt niks voor met het echte werk. Zie jij jezelf al helemaal uitgeput bevallen?
    Om maar te zwijgen in die tijd erna. Jij zal alle kracht nodig hebben om er voor je meiske te zijn. Helemaal als je BV gaat geven.

Echt waar, het is NIET normaal wat er nu bij jou gebeurt. Ik ben dan geen gyn. maar van wat ik hier lees is, laten ze jou aanmodderen.

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

ff lezen marsje...Aszz heeft gelijk.

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen dames,

Tink, ik hoop ook dat het stilte voor de storm is!
    En waar ligt je placenta, misschien is beeb met ruggetje gedraaid en ligtie tegen je placenta te bewegen? knuff!!

Mars, tja... het blijft moeilijk advies te geven... want wij zijn er natuurlijk niet bij, maar zoals je soms opschrijft zijn ze daar bij jou niet heel echt duidelijk in het uitleg geven waar ze nou helemaal me bezig zijn... je moet ingeleid worden.... maar het heeft geen haast... dat klinkt beetje tegenstrijdig inderdaad... wat zegt je hubs ervan? maar weet inderdaad goed dat je ALTIJD recht heb op second opinion en dat als jij een andere gyn wil of EIST dat iemand je wat meer duidelijkheid verschaft jij daar recht op hebt he!! het is jou lichaam,jou beeb en we betalen potverdorie meer dan genoeg aan de ziekteverzekeringen!!

Marjan, veel plezier bij IJshockey en het terrasje :)

Hier, wij gaan vandaag niet zoveel doen, denk vanmiddag na de lunch ff blokje om terrasje op lauwersoog pakken ofzo en eind van de middag naar m'n ouders, gaan we lekker patat eten en Bekerfinale (deel1) kijken :)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben er vandoor, even een bakkie halen bij mijn ouders.

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ben het volkomen met aszz eens.
    Ik denk dat iedere dag langer in jou buik gevaarlijker wordt voor de baby.
    Is er niemand die jullie kan helpen?
    Het uitleggen dat het zo niet langer kan.
    Je lichaam is helemaal op!

Zal blij zijn als je baby eruit is, heb er zo'n rot gevoel bij!!

Laat je niet gek maken meis, jou gevoel is t enige waar je naar moet luisteren!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik wil wel naar je toekomen hoor Tante, dan was ik die gyn zijn oren. Ben ook al echt in staat om het MCL te bellen en te zeggen dat jij er aan komt, hahahah. Te erg.
    Nou ja goed, ik moet weg. Doeeeg.

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Tink rustig aan meis!

Ik voelde Dean de dag voor m'n bevalling ook helemaal niet meer.
    Hij was met z'n rug naar voren gedraaid en benen naar achter (lanceer houding volgens surreya)
    ik duim dat alles goed is.

11. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Heeh meiden,

Ik leef met jullie mee hoor! Maar ben even niet zo spraakzaam en mededeelzaam!
    ben het zat en wil bevallen, maarja.....wie niet die voorbij de 37 weken is. Met spugen gaat het wel aardig, maar ben zoveel ziek geweest,dat de zwangerschap voor mij toch al zo lang lijkt te duren. Maar goed....ik kan er niets mee....is geen indicatie om mij in te lijden dus zal het er toch mee moeten doen.

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    jippie!!! Gefeliciteerd met jullie dochter abigail!!!!!!!
    Geniet lekker met z'n 3tjes....

13. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Mama2010.. Hiep hier hoeraaaaaaaaaaaa... gefeliciteerd met je verjaardag

@Tink.. jeetje meis, schrikken.. hopen dat het stilte voor de storm is en dat de beeb zich aan het voorbereiden is voor de bevalling..

@rest.. weet het allemaal niet meer.. vandaag ook weining online.. lekker in de tuin.. heb voor m'n doen al een heel lekker kleurtje (op vakantie denken ze altijd dat ik een Engelse ben omdat ik altijd zo wit zie haha)

en nog ff ego: IKKE WIL BEVALLEN!!!!!!! BEN HET ZAT!!!!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    heb t mcl id al geopperd aan hubbie..

Maar denk indd dat wij gewoon te lief zijn.
    en als de geleerden zeggen alles is goed, wij dat geloven.. Ja wat moet je anders..

Hij zal dalijk wel komen..

xx

jullie zijn wel heel lief

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Tante soms kan je beter maar niet alles aannemen wat ze zeggen.
    Ze hebben namelijk niet altijd gelijk.....
    Je weet helemaal niet hoe het is voor je meisje om nog in je buik te zitten nu.
    Ze kunnen wel zeggen het gaat goed, maar als het goed zou gaan zou ze geen groeiachterstand van een dikke 4 weken hebben!!

Praat er nog eens over met je man, en bel desnoods het andere ziekenhuis om te vragen wat zij hiervan vinden en doen in zo'n situatie.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Inbraak***

Was even benieuwd hoe het met tante gaat. Nog niet echt goed lees ik :(. Ik ben het wel met jullie eens, Tante, vraag een second opinion, het is toch te belachelijk voor woorden dat ze je zo lang laten wachten. Kunnen ze je vliezen niet breken, dat wil de bevalling vaak al in gang zetten! En anders toch maar een infuus met weeenopwekkers. You go for it girl!

***Uitbraak***

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tante ik ben het eigenlijk wel met Aszz eens .....
    ik vind het idd zo niet kunnen , en zit telkens met verbazing te lezen dat je weer moet wachten ....
    en als ze je laten wachten en daarbij kijken hoe je meisje het doet en of ze gegroeid is is het tot daar aan toe .....maar zo .................ik zal op mijn strepen gaan staan , denk aan je meissie en sleur de gyneacoloog naar je bed dat er nu iets moe gebeuren , ook al is het zondag en hebben ze het druk .......

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tink , ik hoop dat het meevalt meid en dat er niks aan de hand is en dat je na een echo en ctg want dat zal het wel worden weer opgelucht bent ....dikke kknuuffff

ik zal mijn mobieltje in de gaten houden Tink ....

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh jij bent ook buddy tink...gelukkig dacht al dat het alleen yadi was ik denk dat is nu ff niet zo handig...

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

tink en ik hebben laatst ook nr uitgewisseld omdat Yadi bijna niet hier was en omdat Loran in het ziekenhuis lag ..

Deel Deze Pagina