Goedemorgen dames, Tink, ik hoop dat beeb gewoon van zich laat horen en misschien al in de lanceerhouding lag! Mars, misschien is het wel een goed idee om eventjes contact te hebben met mcl zoals iemand schreef. Even een belletje om te vragen hoe zij er tegenover staan. Daarna kan je altijd nog de gyn bij zijn kladden grijpen of weggaan, maar een telefoontje kan je misschien gerust stellen of meer duidelijkheid geven en tot een overwogen beslissing laten komen. Sterkte meis!! Mama2010, gefeliciteerd met je verjaardag!!! YenD, ik hoop dat Darren snel wat rustiger wordt. Mijn collega is twee weken geleden bevallen en heeft ook een zoon van zes die oervervelend was. Nu is hij eraan gewend en gaat het allemaal wat beter..... Linnie, lekker genieten meid en dan morgen de kleine verwelkomen in jullie gezin!!! Ego, had vsnochtend voor het eerst vocht in mijn gezicht! Hrlemaal dikke lippen!! Haha. Nu nog stijve vingers..... Wij gaan straks lunchen met een collega en zijn gezin. Zij is ook zwanger. Het is mooi weer, dus misschien gaan we wel ergens picknicken ofzo. Verder is het rustig, gisteren helemaal geen krampen of wat dan ook gehad..... Fijne dag sllemaal!!!!
Ha meiden, Nou ben weer thuis.. Hartje klopte THANK GOD, heb nog nooit zo'n mooi geluid gehoord Toen 3 kwartier aan de CTG geweest, was in principe goed maar een stuk minder als de vorige keer. Weinig bewegingen en hartslag was heel vlak. Ik moet het vandaag nog even aankijken en anders morgen weer aan de CTG en gesprek met gyn, aangezien ik ook buikpijn heb.. Ga nu ff mijn gedachten verzetten op die verjaardag, maar eerlijk gezegd heb ik zoiets van haal hem er asjeblieft uit, dit vind ik niks zo Ik hou jullie op de hoogte lieverds! XXX
wat 'n doorbraak. Mag vanmiddag wel voor n half uur naar beneden in een rolstoel dan wel maar het is in ieder geval wat.
Tante je kunt het MCL wel bellen. Maar vaak zijn ze voorzichtig met het beleid van een andere gynaecoloog af te kraken. Zeker telefonisch. Ik zou beginnen met heel duidelijk zijn wat voor gevoel je hier bij krijgt. Gewoon doen en zeggen dat je het er niet mee eens bent. Dit lijkt me ook invloed hebben om je bloeddruk.
Ohhh blij van je te horen en dat hij het nog goed doet. Hou je rustig en anders morgen weer terug....
pfieuww gelukkig alles in orde met rikketik... Onze beebs hebben vandaag t zelfde tikje. mijne bewoog helemaal nie op ctg en , verpleger moest ik opzij liggen. En toen begon ze wat te draaien.
gelukkig Tink ........Ik zou zoiezo voor je eigen gemoedsrust morgen vaaor een ctg gaan .......Hoe vlak was hartslagje van Beep ? Misschien is ie wel gewoon klaar gaan liggen voor de start en zich klaar aan het maken voor de geboorte ..... dikke kknuufffffff
Gelukkig Tink!! pfff, snap wel dat je zoiets hebt van NU ERUIT.... hoop dat je vandaag toch een beetje goed doorkomt meid! knuf!
Pffff meis toch.. je liet me enorm schrikken, heb de hele tijd aan je gedacht. Ik hoop dat kindje gauw weer lekker gaat bewegen .. en zo niet? Dan morgen idd maar eens een goed gesprek met gyn. Knuff lieverd, snap dat je vreselijk bang bent geweest
wat fijn tink dat je het hartje heb gehoord wat een gedoe daar zeg tante schiet ook niet allemaal op zo fijn dat je vanmiddag ff naar buiten mag.
So Dean is lkkr gebadderd en gevoederd. Ligt nu in diepe slaap. Nu ik ff douchen voordat m'n wervelstorm weer thuis komt!! Tink, fijn dat alles goed is!!
ik ga inpakken en naar huis, ben er helemaal klaar mee. Komt ze met een andere bloeddruk meter, en daar op is gewoon 120/85. Oh zegt ze dan kan je niet met die andere gemeten worden, want dan is je boven arm te groot voor. Ik zeg daar meten ze heel de week al mee hij is zelfs mee verhuisd van kamer. Dat betekend dus dat me bloeddruk heel de week niet secuur gemeten is en ik hier gewoon voor de kat se kut lig.. Heb lekker gezegd datt n mooie kutzooi is in de organisatie hier.
Mogguh allemaal! Gisteravond naar een personeelsfeest van hubbie geweest, in het Gelredome, erg leuk, maar kon natuurlijk niet op m'n crocs verschijnen (hihi) dus op hakjes gestaan. Ging eigenlijk best goed, maar wel af en toe ff op kruk gezeten. Dansen was eigenlijk nog het beste, dan wiebel je lekker beetje met je bekken, veel beter dan staan, kwam ik achter! Dus als je in de rij bij de kassa staat en je krijg last? Gewoon lekker gaan dansen! Vandaag 35 weken. Het begint er op te lijken! Mannetje is met kleine mannetje aan het fietsen, dus ik ga ff in bad, even de spieren ontspannen. Tot later! (oh en alpenmama nog gefeli met je verjaardag las ik gauw nog vannacht!