Thanks Wie weet wat et ananashart en me beloofde voetmassage vanavond uit zal halen wij gaan ff blokkie om rijden en dan naar m'n ouders, check vanavond wel weer ff hoe het met iedereen gaat!! xxx
tink, ik kan het me helemaal voorstellen. werd het al niet gehaald bij je? morgen anders nogmaals vragen als het weer zo is. maar hartje in ieder geval!! iets om aan vast te houden succes meis
tante mars: wat een gedoe he. hopelijk vandaag nog gel. en in ieder geval lekker even in zonnetje en nog lekker ijs gegeten. veel succes nog, laat je niet kisten. en gewoon zeggen als het je niet zint, niet over je heen laten lopen!!!
oké ik ga vanaf nu officieel aan de shweppes en gini met drie cm opening moet dat toch iets geven, niet? hihihi
Hallo meiden, zo net terug van de housewarming van mijn nicht.. had het na twee uur helemaal gehad met staan... Tink wat een opluchting! Mama2010 gefeliciteerd met je verjaardag (maar was gisteren begreep ik ) Yadi gefeliciteerd met je kleine meisje Abigail!!
Hoi! Cygnet, hoezo is vocht in het gezicht niet goed dan? Ik heb vanochtend wel sterretjesgezien, maar dat heb ik wel vaker.... Geloof dat ik mijn haar aan het doen was en een plotselinge beweging maakte.....vocht is nu wel weg. Zo, ik ga nog even namen kijken. Even een tweede jongensnaam vinden.
Iemand een 5 jarig monster kopen?? Niet goed geld weg.... Vandaag naar kinderboerderij geweest, gaat prima met lopen enzo. Morgen darren uit school halen, kunnen alle moeders m'n kinderwagen ff in duiken! Zo kraamvisite, en dan slapen. Ben keimoe!
Ha lieverds Thanks voor alle lieve woorden! Zijn net terug van de verjaardag maar kwamen er allebei niet echt in... Maar ja, zwager was jarig en alles incl BBQ dus ja we konden niet zomaar weg Nu liggen we lekker op de bank, het heeft er toch heel flink ingehakt vanmorgen bij ons allebei Echt, het was zo eng, ik voelde gewoon echt helemaal niks, hij reageerde nergens op Vandaag wel een paar keer gevoeld, lang niet genoeg voor mijn gevoel dus morgen denk weer een ctg. Ga vanavond lekker lang onder een hete douche, hopelijk gaat hij dan weer meer bewegen en gaat de schrik een beetje uit mijn lijf... Dikke KUS meiden, jullie zijn lief!
misschien straks als je op bed ligt, op je zij dat je dan ook wel wat meer voelt, wil bij mij wel es hlepen tenminsten! rustig aan !
Halloo dames! Net frietjes op, hmmm lekkerrrrr. Tink, klote zeg. Hoop dat alles gewoon goed is. Wij hebben vanmiddag een easybase en maxi cosi over kunnen kopen van vrienden. Die gebruiken hem sinds een week niet meer. Ziet er nog super uit! En van vrienden vind ik het geen enkel probleem Ik = dus blij, scheelt een hoop geld Ollie heeft een ontstoken voetzool, zo zielig. Hij wil er niet op lopen. Heb nu al 3 keer zijn poot in een badje met soda gedaan. Morgen even de DA bellen voor een antibioticakuurtje. En hij is natuurlijk héél zielig nu
hoi hoi! YADI : van harte gefeliciteerd met jullie dochter! hoe is het verder hier? iedereen kunnen genieten van het mooie weer? hier gaat het genieten redelijk gelukkig! wel enkele sombere buitjes gehad van manlief en schoonmams maar we slaan er ons wel doorheen! morgen naar HA met manlief! gelukkig wel vroeg zodat we er niet de hele dag tegen aan moeten hikken..