En wat is dan nu het strijdplan voor moarn? succes met relaxen Tink Hoezo Linnie, was je niet van plan te gaan slapen?? morgen uitgerust er tegen aan he
hahahha babe. Jij bent grappig Wil wel slapen, maar nu nog niet. Eerst goed moe worden en dan me oogjes toe.
Ik ga keihard duimen.. ik hoop dat je een goede nachtrust krijgt. Als je niet kan slapen, gewoon iets ontspannends gaan doen, lekker lezen, in bad als je die hebt of iets anders waar je rustig van wordt. Vooral niet stressen om in slaap te vallen
hoi hoi.. Even wat teruglezen (van de komende dagen), niet alles ga ik terug lezen hoor!! Is meer dan 200! blz!
MOet zeggen dat ik nin nog niet zenuwachtig ben. Alleen heb ik zoiets van als er maar plek is hahahaha. Namelijk alles is geregeld vandaag. Zal wel lullig zijn dat jeroen al op zijn werk heeft gezegt dat hij nu 3 weken thuis is en dan dat het morgen niet kan omdat alles vol ligt hahahaha. Aszz en pip; Zal ook zeker wel een keer sms-en, maar als ik net als bij jordy binnen een paar uur beval zal ik niet veel kunnen sms-en Ga me best doen om jullie op de hoogt te houden en anders horen jullie het zodra het er is
Gaat.. Gisteren geen puf gehad om online te komen. Blijf weeën houden om de 3-5min. Gek wordt ik ervan.. Dinsdag weer controle, en maar afwachten.. Ondertussen heel erg moe, maar goed, we moeten verder.. Wel een fijn idee dat ze me gaan 'helpen' als ik 37,5 weken ben, dus nog anderhalf week!, mits het eerder komt (zal wel niet). Hoe gaat het hier?? Had gehoord dat Wupsie bevallen was!! GEFELICITEERD MEID!! MET JULLIE ZOON!!
breekt even in hoor heb 'z'n beetje proberen te volgen ik zou echt naar een ander ziekenhuis gaan mijn zoontje is geboren met 37+3(ben ook ingeleid) en je kindje kan best een moeilijk start hebben hier was zijn temp 34.9 ! als jij je niet goed voelt bij dat ziekenhuis zou ik gewoon een second opinion aanvragen bij een ander ziekenhuis want dit is niet normaal maar hoop wel dat je snel bevalt hoor hier heeft overigens gel wel goed zijn werk gedaan 1 april werd ik ingeleid en dezelfde dag ook nog bevallen ! breekt weer uit
Bloeddruk gemeten met beide meters de grootte en de kleine band en wat denk je. Beide dezelfde bovendruk en onderdruk. 150/105 Me arm zit precies op de grens de ene mag tot 33 cm en de ander vanaf 34 en mijn arm is 33.5 ja en dan val je er tussen in.. Maar er word nu opgeschreven dat er met de kleine band gemeten moet worden. Morgen rond 9 uur komt er een gyn om gel in te brengen tenzij er vannacht geen werpende koeien binnen gebracht worden. Ben ondertussen stik jarloers op degene die wel met kindje naar huis gaan. Ik mag dalijk lekker neerploffen in het bad hier op de afdeling, kieken of ik dan wat rust kan krijgen.
hier de hele dag ook al irritante hardebuiken Aszz, pfff, was met manlief blokje om te rijden, hij overal allemaal van die irritante hobbelweggetjes omdattie gehoord had dat dit de bevalling op kan wekken whahahaha, nou het wekte alleen maar harde buiken op!! Loran, fijn weer van je te horen!! wel een uitputtingsslag zo te horen.... hoop dat je de anderhalve week nog beetje doorkomt meid!! Mars, fijn dat je zo ff lekker in bad mag, en mooi dat beide meters hetzelfde aangaven, anders ga je echt zitten twijfelen aan afgelopen weken!!! morgen maar een spuitvol Gel naar binnen!!!
Loran: Hoop dat het bij jou ook snel mag doorzetten. Kan goed begrijpen dat je op bent. Tante mars: Geniet lekker straks van een warm bad. Krijg je morgen weer alleen gel of gaan ze ook verdere actie ondernemen? Kan zo goed begrijpen dat je het beu bent.