och meid goed dat je morgen verlost wordt dan, morgen is het zo ver! zo spannend! heb je al ontsluiting?
Zolang je twijfelt is het geen wee. Die voel je echt wel. Ik had het gevoel dat er een boekenkast op mijn rug lag, en dat iemand mijn ruggengraat er aan de onderkant aan het uit trekken was. Mijn buik was volgens mij hard, weet ik niet meer... Ik kon ook helemaal niks meer. Niet praten, niet bewegen, amper ademhalen. Pip, goh wat heerlijk!!
onze tv ist "stuk" hebben 2 grote zwarte strepen door beeld waar we nu al 2 maanden tegenaan kijken.... maar goed, een nieuwe tv is zoooooooooo duur, dus zat er steeds tegenaan te hikken.... maar voor het WK zouden we een nieuwe halen, nu was er een hele goede deal op internet, dus heb em net besteld... maar wel ff 900 euri's lichter!!!!
www.plattetvdiscounter.nl en dan de LG 42LE5300 Das echt een hele goede deal... maar wel een aantal ribben uit mn lijf
ik duim voor je dat het vlot gaat!!! Ikke 3 cm, ik wil ook bevallen ga nu een glas shweppes drinken, bluh
Tja, die strepen op de tv zijn ook ech tniet om aan te zien... en straks met het WK e.d. wil ik ook wel een goede tv hebben whahaha, alleen het is zo duur haha... maar goed, we kijken erg veel naar de tv en werken er hard voor
Ja dat is inderdaad een goede deal! Wij hebben een plasma van 107 cm en die doet het nog prima, maar we willen wel een grotere ( 127/150? ) Maar voorlopig niet, Rein heeft vanmiddag een boot van de buurman overgekocht * ketsjing * @ Sterreke, iedereen heeft een andere bevalling ,en ik hoop dat het bij jou niet zo erg wordt!
Johan wou ook liever een grotere dan we nu hebben, (hebben nu ook 107 plasma) maar dat word met LED tv toch echt een beetje te erg hoor... ben je voor 117cm al 1300 euri kwijt... moet wel beetje leuk blijven! + het feit dat we dan ook niet ver genoeg van de tv af zitten om het nog een beetje mooi te zien, soms kan het ook TE groot zijn
Linnie, heel veel succes morgen! Tante jij ook!! Ik ga ook richting bed.. Blijft maar rommelen, dus wil proberen te slapen! Trusten!!
trusten voor de dames die gaan slapen! Manlief is hier nu de rechtervoet aan de binnenkant van de enkel aan het masseren Ulead SmartSaver Pro