MEI 2010 Mama's deel 6!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabeBabe, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Heb je je daar dan niet op voorbereid?? Heb je de liedjes toets nog niet gehad dan bij de VK?? Anders mag je gewoon niet bevallen hoor:D:D:D:D:D

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    whahahahaha.

Ja sterreke nu moet jij een kinderliedje zingen :p

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja Sterreke verblijdt ons eens, wij zijn ook gecertificeerde docenten, Linnie helemaal. Dus wij kunnen ook het examen afnemen.

Ik zie het morgen wel, hier is een baby weer volgetankt en gaat deze moeders eens genieten van de uurtjes slaap die ze gaat krijgen!!

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dames: Ik ga ook proberen te slapen.

En als er meer mensen examen willen doen dan hoor ik of pip het wel ;)

Jullie horen morgen van mij :D

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    HAHA nee hoor gaat niet gebeuren, ik zing zo vals dat hoor je door de internetverbinding heen :D

truste dames!!

linnie toi toi toi voor morgen!!!!

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Even klagen dames! This is the place 4 it!!! :)

De baby beweegt zoveel deze week! Mijn ribben lijden eronder en ik vind het steeds zo een 'eng', niet fijn gevoel als er weer eens voetjes of andere lichaamsdelen letterlijk mijn buik uitsteken!

I hou van ons ventje, begrijp me niet verkeerd. Maar het voelt zo raar aan en zoveel bewegingen!

En dan nog de afscheiding. Heb de hele zwangerschap geen last ervan gehad, maar nu verlies ik steeds slijmerige afscheiding!

En nog als laatste (solly mensen :D ). Vanochtend stond ik op en had opeens opgezwollen voeten! :$ Hihi ze zien er zo raar, knuffelig uit!

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Stralend bij mij beweegt de beeb ook al heel de dag pijnlijk onder mijn ribben.... Schuift dan volgens mij met zijn rug van de ene naar de andere kant ofzo... maar voelt idd helemaal niet fijn!
    tja kan niet altijd feest zijn denk ik dan maar ! ;)

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant

Juist!

Haha idd. Ik heb echt feest gehad, de hele zwangerschap lang tot 34 a 35 weken.

De hele zwangerschap dus nergens last van gehad en toen begonnen opeens de kwaaltjes van de laatste loodjes.

Maarja genoeg gefeest denk ik dan maar....Nu nog eventjes volhouden en dan begint t echte feestje met een nieuw propje erbij. :D

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Yep hier ook... nergens last van gehad, nu sinds een week ofzo kwaaltjes en pijntjes... :) we zijn ook even ver zie ik...
    anyway, nog even volhouden, dan hebben we een heel lief beebje!
    Ik ga nu lekker slapen (proberen dan, valt ook niet meer mee :D)
    truste allemaal!

10. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hihi ja ik voel me de laatste dagen ook een soort van vampier-vrouw. Slaap zo weinig in de nachten.

Maar weltruste meid. Hopelijk zul je deze nacht lekker wel slapen. ;)

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Sjonge. Dean kotst zichzelf net helemaal onder.
    Ben nu al vanaf half 12 aan t voeden.
    Telkens als hij in slaap valt en ik leg hem trg in bed is t janken geblazen.
    Maar kan hem moeilijk de hele nacht aan de tiet houden!!
    Mocht tie willen.
    Pfff hoop dat hij zo gaat slapen.
    Hij is nu aan t tepelworstelen.....

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nog niet geslapen nu :(
    ben zoooo moeeee!!!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nacht... Hier weer een matige nacht. Harde buiken, rottig gevoel maar het is het nog niet ... weet het zeker. Bijzonder irritant.

YenD... Hoop dat je inmiddels wel ligt te slapen en dat je even kan een paar uurtjes achter elkaar kunt maken

Stralend... Hier ook een goeie zwangerschap. En eigenlijk tot ik 37 weken raakte, ging alles meer dan goed. Nu nog steeds hoor maar merk wel dat ik veel minder kan en heel snel, heel moe word. En dan zo moe dat ik ook graag wil slapen! Met een dreumes in huis gaat dat zeker niet altijd...

Weeën... Elke bevalling is anders. Ik wist heel goed toen ik weeën had de vorige keer maar die hebben bij mij nooit pijn gedaan. Ik vond ze voornamelijk irritant. Nadeel was hiervan dat ik ook geen persweeën heb gehad (en die kun je wel goed gebruiken om het kind eruit te krijgen...) dus dat stuk heb ik echt helemaal op eigen kracht moeten doen en toen was ik helemaal in mezelf gekeerd. Alleen toen het hoofdje 'stond' heb ik pijn gehad, verder niet. Was wel dood en doodmoe na bijna 2 uur persen! Je weet dus niet hoe het loopt!

Trek... Wat me nu echt opvalt, is hoeveel trek ik midden in de nacht kan hebben. Als boterhammen smeren niet teveel werk zou zijn, zou ik die eten. In plaats daarvan eet ik koekjes (slecht!) maar ik heb echt bijna elke nacht trek!

Linnie & tante Mars Veel succes morgen!! (uh, vandaag)

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @cygnet: nachtelijke honger, nu echt last van. Ik wordt gewoon wakker met een knorrende maag. Maar ik ga er niet aan toegeven. I love de weegschaal op het moment en wil graag blijven houden van hem.

Wat kan 3 uur achterelkaar slapen een mans goed doen zeg. Floris kwam om 2 uur en nu net pas om 6 uur! Hou vol mijn jongen!

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Gaap, goedemorgen.

Voor het eerst heb ik het even helemaal gehad.....gisteravond toen ik op bed ging en weer als een oud wijf de trap op ging en mijn buik weer het bed in moest slepen, was ik er even helemaal klaar mee. Ik wil bevallen en liefst zo snel mogelijk!!! Pfff dat gedrasi in bed, langzaam lopen, opstaan uit de stoel alsof je 80 bent, harde buiken, gezwollen handen, stijve lichaam na een nacht.....het is gewoon mooi geweest.

Mars en Linnie, veel geluk gewenst voor vandaag meiden!!! Ik denk aan jullie!!!!

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Linnie Succes.. Zet'm op :D..
    Hier net weer zo'n onwijs grote klodder (geelachtige) taaieslijm uit mijn muts verwijderd (zat aan het wc papiertje).

Lkker vroeg, de leverancier staat onder me raam, met zse vrachtwaggel en heel veel kabaal... haha
    Wakker was ik toch al, lekker t raampje open.

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    *breekt in*

Hoi hoi,

ik weet dat we in november mama's niet altijd dol zijn op meelezers dus zeg ik ook echt maar wat! Ik was even zo benieuwd hoe het met tante mars was dat ik even ben komen spieken!
    Ik zie dat het mooi voort gaat en dat het niet lang meer gaat duren, aller beste voor alle mama's en bijna mam's hier! Zet em op!

*breekt uit*

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Mogguh ;)

Linnie heel veel succes wijffie, is er al bekend of er plek was? Ik neem aan dat ze anders toch al online was gekomen? Spannend :)

Mars: Ik hoop dat ze jou nu ook beter gaan halpen, wat een hel zeg daar :x

Bevallingen: Hier een prima bevalling gehad van Fenna, het enige "nadeel" was dat het ingeleid werd en dat is errug heftig ;)

Ego: Hier aardig geslapen, wel drie keer wakker geweest en beeb niet gevoeld :( Terwijl hij gisteravond wel weer iets meer bewoog. Nu heb ik hem wel al gevoeld dus dat scheelt wel, maar het is zoooooo veel minder dan normaal... Maar ja ik weet gewon niet wat ik moet doen :$ Als ik aan de CTG moet zien ze heus wel leven, maar zooooveel minder dan normaal :(

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Linnie en Milky Way Good Luck Today !!!!!

@Tink , ik zou weer bellen voor ctg en eenecho voor je eigen gemoedsrust ...Ik voelde zaterdag en gisteren overdag ook veel minder en moet vandaag toch naar ziekenhuis , maar gisteravond heeft beep het gelukkig dubbel in gehaald .....Gistermiddag voelde ik beep wel zitten maar voelde als een blok in mijn buik dat vond ik wel heel ff heel erg eng ....
    Je kunt jezelf zo gek gaan maken dus ik zou gewoon bellen , als ze het na ctg nietzouden vertrouwen zouden ze echt wel ingrijpen ........

----------------------------------------

Ik ga zo En Thijme en Mijn meissie voor het eerst naar de kleuterschool brengen , ze mag vandaag en woensdag ggan oefenen , jeetje wat zal het stil zijn zonder die kletskous !!!

20. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hahaha

Deel Deze Pagina