Nou zou het vandaag dan EINDELIJK gebeuren?? Anders dan ga ik je daar persoonlijk weg halen en naar het MCL toe brengen. Rein is in Dokkum aan het werk dus hij kan je zo achter in de Alliander bus donderen.
ah gezellie .. Heb van daag een supergyn en ze snapte precies dat ik gister zo boos was .. Alle reden toe ..
sowee....dat ze dat zegt van haar collega. Bevestigd wel het gevoel wat Babe zei van die gynaecologen daar.
Oh fuck de telefoon lag nog in de slaapkamer Linnie update: 'Hoi hoi vliezen zijn gebroken en lig al aan het infuus. Nu wachten op de weeën'
zekunnen niet bij de vliezen komen anders hadden ze dat gedaan. Maar dr is nog zoveel hard weefsel, appart maar goed... Dit lijk wel te werken , hoop maar dat t doorzet
Sorry Aszz zal niet meer aan de caps lock zitten.... Jeee tante gaat echt bevallen vandaag!!!!!! En Linnie ook al nou dat moet echt helemaal goed gaan komen.... Oja ik was gisteren 37 weken!!!! Joehoe legaal bevaalen is vanaf nu toegestaan!
@Tante mars en linnie: succes vandaag! Volgens mij komen er 2 kleintjes bij! @Assz: telefoon goed bijhouden hoor!