@YenD: klinkt goed. Succes met het gesprek. Niet leuk, maar hopelijk laten ze je daarna met rust! @Cygnet: dan doe je toch gewoon lekker niks
GOEDE MORGEN!! @ Mars & Linnie Succes vandaag,.. @ BabeBabe ; Beterschap met je mannetje.. Gelijk maar even een vraagje, hoevaak moet je een kleine nu gemiddeld voelen na 38 weken, vind mn kleine wel zeer rustig, was mn vriend ook al opgevallen.. En voel me zelf ook niet al te goed, buikpijn en misselijk enzo, het wil gewoon niet doorzetten!
volgens mij iets van 10 keer per dag ...Maar bij twijfel en als beep normaal gesproken drukker is , zou ik altijd ff voor de zekerheid je vk bellen !!
Oke, dan denk ik dat ik toch zometeen maar even ga bellen, al ben ik niet zo'n beller eigenlijk! Ben afgelopen vrijdag op controle geweest, en moet nu donderdag weer, en dan denk ik steeds van ach kan wel wachten tot de volgende controle onderzoek.. Geen idee eigenlijk waarom ik dat denk, want beter een keer teveel bellen dan helemaal niet bellen..
Precies en ze zijn ervoor he !!!!!! Hier is beep ook wat rustiger maar ik moet gelukkig vanmiddag ....
Jaa daarom, maarja voor mij is het allemaal nieuw dus dan maakt het me wel onzeker enzo! Oh succes vanmiddag!
VOELEN De baby moet je ongeveer net zo vaak voelen als dat je normaal doet maar de bewegingen kunnen we veel subtieler zijn (en dan kan je er dus een paar missen op een dag, die je hiervoor niet miste). Ga er even voor zitten en drink een glaasje cola of eet een stukje chocolade etc... Dus.. niet minder maar wel anders! Eekje... niets doen vind ik niet zo'n optie... dan duurt de dag zolang en dan gaat het op wachten lijken.. bah, daar heb ik een hekel aan. Marjon... BLLLLLLEEEEHHHHHGHHHHEEEEEH!
goede rede om zometeen een lekker stuk chocolade te gaan kopen ......dan maar een keertje zondigen ......
nou ff een stofzuigertje door de hut heen en dan eens gaan kijken of mijn meissie het leuk heeft gehad op de kleuterschool !!!! Ben wel heel erg nieuwsgierig en vanmiddag mag ze weer ....................................
Zo toch maar even de verloskundige gebeld, en mag vanmiddag even langs komen.. Wel fijn! @ marjand; eendjes zijn idd lief! liever dan ganzen..
oh wat fijn Marjon, hoe je geen wasmand meer mee Scheelt weer... Hier echte rugauwie nu, waardat toch wegkomt