toch fijn dat je dan vanmiddag ff gerustgesteld kan worden Rugpijn... wat zou dat kunnen zijn?????????
Zo, heb het ledikantje en de kinderwagenbak opgemaakt. Maar kinderwagenbak vind ik nog wel lastig, want het dekentje is toch redelijk groot ondanks dat het een wiegdekentje is en als je het onder het matrasje wegwerkt, wordt die zo onregelmatig, onder het hoofdje ligt het matrasje dan lager dan onder het lichaampje......hoe doe je dit handig??
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af, want moet de kinderwagenbak ook nog opmaken.. Wiegje is al tijdje klaar..
Je hebt verschillende maten wieglakentjes (omdat wiegjes in verschillende maten komen ). De allerkleinste maat (geschikt voor een Moses mandje) zijn het prettigst voor je kinderwagen bak. Verder kun je prima een dekentje een dubbel opvouwen.
Hier ook nog geen folders, liggen denk ik nog in de brievenbus, maar geen zin om naar beneden te lopen ( 5 trappen en dan weer terug) dus kijk vanmiddag wel even.. Pff, ellendige buikpijn! :x
zoo net ff staand me eten opgegeten, harde buiken rug pijn en krampies.. kon beter staan wiegen lol.. T lijkt werkelijk nergens naar.. Nu zit ik op bed en moet me benen bewegen anders ga k dood van de pijn
Oeh, pas maar op dat je je nek niet breekt!!! Ik vond knikkeren trouwens helemaal geweldig.... maar verloor altijd van............................... mijn moeder!
Haha, mn neefje was hier afgelopen vrijdag, en die vroeg ook al aan mij of ik knikkers had zodat ie daar mee kon spelen! Dus zal wel ''in'' zijn Goed uitkijken dat je er niet per ongeluk over struikelt
Ja ik vind de folders ook leuk, maar meestal worden ze pas op dinsdag bezorgt...GRRRRR Knikkers fijn he Aszz. Heerlijk op je blote voeten op zo'n ding stappen...Bij mijn zus in huis vliegen ze ook nog al eens over de vloer...