nee nog niet verteld , zit niet zo op de lulstoel vandaag !! Maar het is natuurlijk heel goed gegaan , juf zei lijkt wel alsof ze al een hele tijd meedraait ...Had eigenlijk niet anders verwacht !!!!!
Hebben wij 'm ook vandaan, zijn heel erg mooi! Wij hebben alleen de naam, zonder tekentjes ofzo. Verticaal en dan 1 meter x 50 cm, lime groen. Echt erg mooi, lekker subtiel. Hou niet zo van poppen, vlaggen, dingen in mijn tuin
Weet niet of de link het zo doet, maar dit hebben we dan. Alleen dan verticaal: Geboorteraamsticker, geboortesticker, geboortestickers, babysticker, babystickers!! Mooie buik Inge! * edit * Nee doet het niet, wij hebben dan limegroen en lettertype stencil. En dan nog verticaal natuurlijk.
wij bestellen, als we weten wat het is, een raamsticker bij www.geboortesticker.nl Dan de Niene-versie
Thanks! Ben ook blij met mijn buikkie wat minder met de billen op de foto whahaha.. och.. sexy word ik wel weer over een tijdje.. hot MILF
moet trouwens nodig weer foto's bijwerken van kids zal er ff ban ieder eentje spammen .. Deze is van Thijme toen hij verjaardag op school had , is alweer van december :
Indien mogelijk willen wij deze huren: Kiddy-fun: springkussens, tenten, rubberen tegels, recycling kunststof, verhuur, verkoop voor aan boord
Mega MIndy, lagguh Tja, mijn Souders en ouders zijn volgens mij dingen aan het regelen voor als de kleine er is voor in de tuin... dus hoeven we niet zelf te doen, ben benieuwd
Wat een mooie buik foto's Ingel. @ Marjon, leuke foto's van de kids! En goed om te lezen dat Tara het naar haar zin heeft gehad vanmorgen. @ Babe, hoe gaat het nu met je mannetje, issie alweer wat opgeknapt?