Oh ik heb eindelijk mijn striae foto weten op te duikelen van na de bevalling.. er was iemand hier die erom stond te springen geloof ik Schrik niet, ik kreeg een aanval van Netelroos (lees: gruwelijke jeukbulten over mijn hele onderlijf) na de bevalling.. dus ze zijn een beetje extreem rood Bekijk bijlage 67906
In juli/augustus een gezamelijke date proberen te prikken? Met z'n alle ergens op terras? Met de beebs uiteraard
God wat vertel ik hier gezellige verhalen de laatste dagen.. miss Horror.. let maar niet op mij hoor, het valt allemaal reuze mee!
Hmmmmmmmmm lekker .. met een koud witbiertje (even eerst voeding afkolven natuurlijk haha).. en wat is een despé??
Ingeltje, Jeetje, een tijgervelletje! Was dit bij de eerste zwangerschap? Nu ook veel last van striae? Dat insmeren, werkt dat echt, of maakt dat niet uit? Ik heb zelf wel regelmatig ingesmeerd met Zwitsal buikbalsem en savonds heeft mn vriend ook een paar keer gemasseerd met zwangerschapsolie. Heb nu in het totaal 3steepjes: 2 littekens (van laparoscopie) lijken uitgescheurd, en een klein steepje onder mn navel. Nou heb ik niet consequent elke dag gesmeerd, soms een paar dagen/week niet.
ben heus niet bang hoor ingeltje....ben heul stoer! En die strepen heb ik lekker toch al....ik schrik nergens meer van!
hey dames mijn buik is al de hele dag keihard! met daarbij soms echt pijnlijke weeën, heb dat nu sinds elf uur. heb wel nog wat kunnen slapen tussendoor. nu net douche genomen, baby niet echt gevoeld, buik voelt nog altijd keihard ik denk dat ik nog even boodschappen ga doen, 't lijkt zich toch niet echt door te zetten en 't is wel dragelijk eigenlijk, alleen vervelend iemand die dit herkent? kussies
Dat smeren is echt onzin...je onderste huidlagen scheuren namelijk en dat smeren komt nooit in die diepe lagen...Is wel lekker maar is vooral commercie
Was idd van eerste zw.schap. Smeren hielp bij mij niet zoveel.. het heeft vaak te maken met genen.. mijn zussen en moeder hebben ook zoveel streepjes. Ik heb nu niet zoveel striae, is allemaal nog netjes wit. Arka: wie weet zet het wel door... heb hier vaak een dag met harde buiken als ik teveel gedaan heb. Maar goed in jouw geval kan het best wel eens een start zijn hoor!
let us hope! ik ga snel naar de winkel ons oudste krijgt nl een cadeautje van de baby en dat moet dus nog gehaald worden...
Ja smeerseltjes hebben ze voor alles wel... Weet ook niet meer wat je wel of niet moet geloven.. Maar het is wel lekker in elk geval
Klinkt veelbelovend mars Ach, die rode strepen worden (ooit) wel weer wit Dag, hoe is het met je mannetje? (puft harde buik weg) Mijn mannetje heeft even gedouched en zit lekker beneden bij me nu, maar is wel ECHT ziek... deze blijft niet zomaar thuis van z'n werk gelukkig! Zal zo ff paar kleine boodschapjes halen, zullen toch ff iets moeten eten vanavond!
ach hier is het redelijk vol t ehouden.. bij HA geweest en deze adviseerde rust voor manlief en om een afspraak bij arbo te maken om wel aan te tonen dat hij herstel wenst in de situatie e.d. dus vanochtend met lood in schoenen per mail aangegeven dat hij ziek / overspannen is en zit nu beetje depri op de bank maar goed mag ook voor dag1 ;- ) van s. mams is nog niet echt wat verder bekend........ hij is wel op zoek gegaan naar een andere baan alvast en wordt vandaag al voorgesteld bij een ander bedrijf dus hopen dat daar snel wat uitkomt scheelt iig weer 1 stresspunt dan....