Om alle horrorverhalen goed te maken.. dit is mijn eerste foto met Julian na mijn bevalling... ik heb de eerste weken na de bevalling niet kunnen kijken zonder te huilen.. dit is echt de meest gelukkige foto die er ooit van mij is gemaakt.. mijn grijns breekt bijna mijn gezicht doormidden!! Bekijk bijlage 67919 (ben bezig met foto-album maken van Julian, vandaar mijn gespam )
Hij wil zowiezo van baan veranderen? is het echt de situatie op die werkplek zelf? want dat zou wel fijn zijn als hij daarmee weer een stuk lucht krijgt, weet hoe benauwend het is als je met tegenzin elke dag naar je werk moet, bleagh! Wanneer krijgt je Smoeder uitslagen?
Héhé Mily Way, eindelijk! Nu moet het maar doorzetten! Arka, hmm begint het bij jou nu ook dan? * duimduim*
ja het is echt de werksfeer zeg maar waar hij achteraf gezien dus al anderhalf jaar lang mee worstelt maar elke keer denk je "ach we zingen het nog wel even uit " of "we slepen ons er wel nog even doorheen en dan komt die andere baan wel....." maar het gaat gewoon niet meer......... niet zo iig hoe die nu behandeld wordt en dat heeft er voor gezorgd dat hij dus nu uitgeput is en er letterlijk ziek van is...... van Smoeder is de situatie dat ze woe door de CT scan moet en donderdag de uitslagen krijgt...... dubbele spanning dus... HA was wel erg begripvol gelukkig en dat scheelt wel enorm thuis heeft manlief gelijk op internet gekeken en zag een vacature die hem aansprak via een uitzendburo en heeft gelijk gereageerd... hij werd ook gelijk gebeld en intake al gehad dus nu hopen dat hij snel op gesprek bij bedrijf mag komen!!!!
Zo dames jullie zijn weer lekker druk! Ik ben lijst aan het maken voor de geboortekaartjes... uit de categorie "beter laat dan nooit" Kimonootje die ooievaar = geweldig! Ingeltje da's een hele leuke foto! Ik was inderdaad alweer in een hoekje aan het huilen sinds je "tijger-foto" hihi nee hoor valt mee... Madeliefs fijn van je te horen! Blij dat alles goed gaat met jou. Aszz succes bij de DA met de kleine Ollie. Stomme vraag, maar ben het vergeten: was het nou een hond of een kat? indien hond, wat voor een ook alweer? Arka duimen dat het door gaat zetten nu! Maagzuur heb ik eigenlijk vooral 's nachts. Ik snap niet waarom (kan niet komen door chips, zure snoepjes enzo, toch...?? Tink fijn dat alles toch nog steeds ok is! Beetje relaxen nu, want voor je het weet doen de naalden hun werk en komt het beebje eraan!
ja zeker marjand maar hoop wel dat hij ook vrolijk en oprecht is als de kleine zich aandient....... al die negatieviteit overheerst momenteel zo ontzettend......
Hoop het ook voor je....Maar hij moet dit even laten landen...Is al heel knap van hem dat hij de stap heeft durven zetten. Dit was de moeilijkste....Kan nu alleen maar voor uit gaan....
@Linnie.. Joehoe... GEFELICITEERD MET MIKE!!! hoop dat de bevalling je meegevallen is en dat je nu lekker kunt gaan genieten van al je mannen hihi.. @Babe.. beterschap met manlief @Tink.. fijn dat het er vandaag allemaal beter uitzag.. hele geruststelling natuurlijk @arka.. hoop dat het bij jou ook doorzet @Tante.. op naar de 10 cm hihi.. @Dag.. duimen draaien is hier weer begonnen verder weet ik het ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb.. hier vandaag voor het eerst wat gerommel, maar heel licht, dus vast alleen wat voorwerk..
Sjalalie sjalala, sjalalie sjalala Pff zit weer met dat nummer in mijn hoofd :x Milky way: Jeah Kijk 2 cm & gestript, daar houden wij van En nu doorzetten, ik wil minstens nog een beeb erbij vandaag Arka: Oeh spannend meis, hopelijk gaat het bij jou ook doorzetten, nog twee beebs erbij is natuurlijk veel leuker Verder: Vergeten Mogguh dement Ik ben net weer terug van de naaldjesboer Ben toch wel erg benieuwd morgen, heb nu al 5 behandelingen gehad dus het lijkt mij dat er dan wel iets van ontsluiting zou moeten zijn... Zei al tegen manlief, anders stop ik er binnenkort echt mee! Ik bedoel; Zometeen begint de bevalling met 40,5 week, ja duh dat zou die ook wel doen zonder die naaldjes (lijkt me dan). Daar ga ik niet zoveel geld aan uitgeven Maar we wachten "rustig" af