Whahaha wat een lekker ouderwets gelul hier zeg! Foei wat een taalgebruik Ik vind ook dat jij eerst mag Tante! YenD: wat een supergoed nieuws! Jij komt er wel meis. Wil je echt complimenten geven, sinds jij van die vent af bent, ben je heel erg veranderd... ik heb je natuurlijk in het begin meegemaakt en nu en ik vind je zó sterk!! Knap hoor! All the women who are independent All the honeys who makin' money All the mommas who profit dollas All the ladies who truly feel me Throw your hands up at me Tinkerbel: dat klinkt goeeed!! Go girl!
Ja, hubster zegt dat ik op t belletje moet drukken* groot meningsverschil* omdat ik om de zoveel minuten zo druk op de onderkant heb Maar ikw il niet bellen want weet niet hoe ik t uit moet leggen whaha
Gewoon bellen, hup! Net wat Babe zegt, een beetje wroeten helpt ook altijd mee Babe, haha die woman Die zit hier in het dorp, in Zuid Holland, dus aardig stukje tuffen Maar als het werkt zeg ik wel tegen haar dat ze deze week nog 20 meiden kan verwachten , het kost maar 12,50 namelijk
dank je wel meiden voor jullie lieve reacties! tante : spannend hoor maar idd jij staat eerst in de rij hoor!!!!! die andere wachten maar!!!
als het erger word moet je maar weer bellen dan kan ik telefoonisch overleg doen met degyn, en anders leggen we je gewoon aan t ctg. Bla bla bla bla
Er is dus geen gyn meer........... er liggen 4 te gellen en JIJ nog.... en geen gyn........ ik ga lekker naar MCL als het vanavond doorzet!!!! whahaha
Tja, als het goed is gaat de vlos het ook gewoon doen bij mij in het ziekenhuis hihi, als ik het tenminste zonder pijnstilling red
jawel juuu dat ken jij wel .. Surayya,, Ik heb 1000x liever rugweeen dan de buikweeen van vrijdag... Kan in me rug mee rhebben dan in me buik
Ingeltje, dank je wel moet ook zeggen dat ik mezelf erg veranderd vind. En das alleen maar positief. Ik was mezelf echt niet meer bij hem. Kan nu weer echt genieten van m'n leven en m'n jongens! Niet voor te stellen dat ik een jaar geleden zwaar aan de medicatie zat omdat ik zelfmoord pogingen aan t doen was. Als ik er aan terug denk lijkt het een heel ander persoon. Ik ben elke dag weer blij dat ik de stap heb gezet om te gaan scheiden!!