Nou Mars, wat een dag lees ik! Gelukkig wel iets vordering, maar daar is ook alles meegezegt volgens mij8) @Dag: wat goed van jullie HA afspraak, dit is denk ik ook de beste oplossing. Heel veel sterkte! @Yes: wat een top nieuws zeg! @de rest: ik vind jullie lief en ik weet het niet meer!? Hier zo vandaag de kraam voor het laatst zijn, maar gezien de situatie krijgen we een 9de en 10de dag. Ik zie erg op tegen morgen, dan is de crematie. Maar ik zal me er door heen slaan. Vanmiddag even een hormonale woede uitbarsting gehad van hier tot tokio. Zijn V****me voor de tweede keer de geboortekaartjes niet goed afgedrukt!!! EIKELS De baby die er opstaat is geel ipv van roze. Nou is Floris op het moment ook geel, maar ik wil toch graag een andere suggestie wekken, hihi Maar goed, morgen zijn ze als het goed is klaar. Ik wou ze zo graag vanavond op de post doen na 18 uur zodat ze er woensdag eindelijk zouden zijn. Maar ik word op de proef gesteld. ZUCHT, ZEN, RELAX Verder gaat hier alles zijn gangetje, Floris lust pap van de tiet,maar heeft al wel door dat mama het niet zo erg vind om overdag wat vaker aan te leggen, als hij 's nachts wat langer slaapt. Duidelijke verstandhouding hebben we nu al! Lichaam knap nu aardig op na de bevalling, al moet ik goed op mijn rust letten, anders dan doen mijn bekken wel AU! Nou dames ik hoop dat er snel meer beebs volgen!
Floris alweer een week, gaat echt snel!! Fijn dat jullie zo'n goed verstandhouding hebben Alvast heel veel sterkte voor morgen! *knuff*
Hallooeee, Geen baby's? Tante... *zucht* wat een gezeik daar. Snap echt niet dat jij daar blijft, maar goed Inge, mooie foto van jou zag ik voorbij komen! Tink, dat belooft wat. Hoop dat het echt werkt ( geloof daar nooit zo in... ) Jeeeeh, ik kan graszoden bestellen. Dan is de achtertuin EINDELIJK klaar!Is maar een paar M², maar toch....
Lief van je, maar ondanks de minpuntjes in deze zwangerschap is het denk ik toch beter als ze zeker nog een weekje blijft zitten. Hoe graag ik ze al zou willen vast houden.
Bij mij is het net andersom, die vent van mij heeft het geweten tijdens de bevalling van Süreyya volgens mijn heeft hij nu nog spierpijn, bij Derya had ik meer buikweeen en af en toe een rugwee. In vergelijking met de bevalling van Süreyya vond ik haar bevalling een eitje.
jee pip, wat kl*** van de kaartjes. dat wil je zo snel mogelijk versturen en dan zijn ze niet goed!! sterkte bij de crematie. en fijn dat de borstvoeding zo goed lukt. en wel rust nemen anders blijf je er heel lang last van houden!!
yend: dat is zeker goed nieuws!! fijn zeg, hoef je daar geen zorgen meerom te maken. mars: trek je het nog een beetje. en niet beleefd zijn en die andere gellies voor laten gaan. dat gaan we niet doen. nu gezellig met je hubbie en dan plop vannacht eruit
Effe check of Tante al bevallen is ondertussen. Niet dus... @Pip: wat lastig dat de kaartjes nog steeds niet klaar zijn. Ben blij dat wij die van ons zelf maken . Hopelijk zijn ze morgen helemaal goed! Terug van de gyn: ik heb 1 cm opening! en dat zonder dat ik er iets van gevoeld heb. Donderdag moet ik langs voor een CTG scan (als ik nog niet bevallen ben natuurlijk)
Ze zijn gewoon kleurenblind, die..... GRRRRRRRRR We hebben het kaartje ook zelf gemaakt, zij moeten hem alleen goed afdrukken!!!
veel plezier pip Dat van die kaartjes.... volgens mij zou ik echt ontploffen!! Ik ga er vanuti dat je wel korting krijgt nu???
ik benop het idee gekomen door een van jullie voor voetreflex-therapie.morgen meteen een afspraak ingepland. ik ben benieuwd!! hebben jullie ook dat als je langer zit je zo'n doorzit-gevoel hebt in je kont? oh ik kan echt niet lang zitten. trouwens ook niet echt lang op zij liggen. handig he. vlg mij groei ik enorm wat de baby zit weer hoger... of ze zit niet meer vast ik ga ff tukkie doen. ben hele dag al bekaf