nog even en je ligt straks met 42 weken nog steeds aan de gel hebben ze geen eind ingesteld?? wanneer komt de VOLGENDE STAP?
durf er eigenlijk niet om te lachen... maarre, waarom moet die gel steeds tijdens daglicht ingebracht worden... waarom niet NU?
Je ligt gelukkig wel veel aan de CTG toch? dus zo kun je je meiske toch wel wat in de gaten houden of nie?
5x per dag sinds k hier lig. Ze is '' even '' me ctg aan het laten ondertekenen bij de gyn, kom zo weer.. Ondertussen n kwartier terug
Lieve Mars, Hoop dat je een beetje rust krijgt vannacht, of juist helemaal niet.... Wij gaan slapen, trusten dames en oant moarn!
breng m anders maar bij mij.. Heb ik ook eens wat te doen in dit ziekenhuis haha.. Over Sec Op. tegen de tijd dat ze dan wat doen, zijn er ook weer dagen verstreken omdat er uitslagen moeten komen bloed afgenomen moet worden blablabla.. Kan beter hier nog ff doorpakken, hubbie is nu op 10 min afstand.. Leeuwarden is al snel een half uur.. Tuurlijk wil ik goed en snel geholpen worden, maar hier is het op het moment toch echt het snelst.
Pfff Mars, morgen moet toch wel jouw dag worden hoor!! Ik hoop dat je goed kan slapen of juist keihard mag werken vannacht..... Pip, sterkte morgen voor jullie! Knuff! Ego, morgen om 09.00 uur op controle! Ben benieuwd of er iets veranderd is!!! Slaap lekker meiden!
Wij gaan ook slapen, morgen een drukke dag Mars, succes wiefke Pip, denk aan je morgen meis *knuf* Ben benieuwd hoe het met Lin is Trustuh!
@Yend, gelukkig mag je in je huisje blijven!! @Mars, geen eigen douche in het zh..? En vreemde dingen verliezen...? Ineens een blauwe oliebol verloren?? (dat zou ik namelijk ECHT vreemd vinden) @pip, owjeej, ik heb geloof ik wat gemist... Gecondoleerd met je zwager... Veel sterkte morgen! *knuff* En wat een stelletje drukrukkers zeg! Hoe kunnen ze het nou 2x fout doen! Effe vraagje: Vanmorgen inwendig onderzoek gehad. Later op de dag had ik bruinverlies... Is dit (een stukje) slijmprop, of is de ha misschien te ruw geweest en is het een bloedinkje geweest? Of iets anders?
Zo ff lezen tijdens borstvoeding geven, lang leve e Iphone. @mars: ik snap dat het prettig is dat je hubster dicht bij is maar ik vind de gang van zaken zoals wij em lezen wel heel raar. Je meisje is niet in geweldige conditie en dan laten ze haar en jou nu al dagen wat aan modderen met gel en een poging tot weeën. Voor jou is dit ook een uitputtingsslag. Wat Aszz een paar dagen geleden al schreef over het MCL, daar zou ik toch nog maar eens over nadenken en ook over die keizersnee. Je bent straks compleet uit geput eer je bevalling begint! lieverd denk om je zelf en je beeb. Logistieke en praktische zien daar is altijd een oplossing voor. @kimonootje: HA is wat te voortvarend geweest. Het is supergoed doorbloed daar van onderen. En zolang het oud bloed is geen ramp. O ja moet nog ff poggen over mijn zoon en onzze verstandhouding! Vannacht om de 4/ 4,5 uur aan de tit! Woehoeeee, 22:00 daarna 1:00 en nu pas om 5:30. En dat merk je zeg. Ik ga nu ff luier verschonen en daarna de andere gevn en daar na weer verder ronken
Pip mag Dean bij jou in de leer? Hij snapt er 's nachts de ballen niet van. Maar hoop dat hij zo gaat slapen. Dan ga ik ook ff plat
goeiemorgen ladies al weer babynieuws? k heb nog niet bijgelezen ga ik straks wel ff doen nu eerst ff bijkomen met bakkie koffie dan ff huissie aan kant maken morgen ziekenhuis spannenddddddd.
Lieve pip heel veel sterkte voorjou en je mannetje en familie vandaag !! Denk aan je !! Kknnuufffffff