Klote ,maar ik zou nu toch echt van je laten horen , anders komen wij ff met zn allen .........Wanneer gaan ze kijken of jullie meisje nog gegroeid is ......
goed zo ...........!!!!!! ER moet gewoon wat gebeuren , niet zo moeilijk .....Snap niet dat ze eerst zo moeilijk doen dat jullie meisje niet groeit en nu laten ze jullie zo liggen
Goedemorgen! tante Mars... Ik heb zelf een directiefunctie in de zorg en hoe het bij jou gaat, kan ik echt niet volgen. Ik vind het onvoorstelbaar dat ze je daar tussen de bevallende vrouwen houden en zo weinig voor je doen. De reden voor je opname was toch dat het niet zo goed ging met je meisje? Hoe staat het daar nu mee? Hoe gaat de groei? Wat zeggen de ctg's? Mijn advies is: beleg een bijeenkomst met gyn en verpleging en maak samen een plan van aanpak voor de komende dagen. Wat gaan ze doen en wanneer? En onder welke omstandigheden etc. Drukte is alleen een excuus als er voor jou verder geen dringende reden meer is. Gezien het feit dat ze je al een week houden (wat een enorme kostenpost is voor het ziekenhuis en de verzekeraar) zal er dus wel een dringende reden zijn (wat is de precieze diagnose?)... Wij kunnen hier natuurlijk vanaf ZP maar heel gedeeltelijk volgen hoe het allemaal gaat maar eis duidelijkheid vooral over je baby! Vandaag Poeh, moet zelf nog even bedenken wat ik ga doen vandaag. Voel me redelijk goed. Enne... 38 weken!! Nachten Hebben jullie het ook zo warm 's nachts? Ik word badend in het zweet (lekker verhaal) wakker een paar keer per nacht. Vervelend genoeg heb ik dan ook een harde buik. Verder is het sinds gisteren lekker rustig. Is ook wel weer prettig want daardoor ga ik wat sneller dingen doen. Pip Sterkte vandaag lieve meid!
Klaar voor vandaag? Wow, ik zit nog aan mijn ontbijt in mijn huispak! hihih.. Irritant hè dat zweten! Bah