vooral een hele hoop onzin ,over kindjes naar school brengen en zo ......................................................
dat vraag ik me eigenlijk ook wel eens af , want ik ben nog maar 1x in mijn leven getoucheerd en dat was bij de 10 cm van Tara
ik hoop niet dat als het niet zal lukken dat ze me naar huis sturen hoor ....vankomt u over een paar dagen maar terug ...Zal denk ik ook wel niet , want ze willen dat het rond de 38 weken geboren wordt ...
er heeft nog nooit iemand (op hubs na ) met z'n vingers/handen bij mijn doossie gezeten en mijn zwangerschap verloopt ook voorspoedig... maar kijken ze dan met 40 weken om te zien of er al "iets" gebeurt is? of niet eerder dan dat het echt begint, of je echt zwaar over tijd begint te lopen??
hier bij de vkpraktijk 41 weken, strippen.. Heeft nichtje nog gehad 4 weken terug dag later bevallen. Hier al zoveel doktersartsen e.d. in me muts omgejoeld
de naweeen zijn alleen wat minder. Tante: Nog geen baby . Hier is het beleid zeiden ze als ze gaan inleiden dat je ook met een baby naar huis gaat. Zeiden ze gisteren.
He ladies, Ik ben weer terug van het zkh en een beetje teleurgesteld....de kleine is nog lang niet ingedaald! Hier wroeten ze vanaf nu gewoon iedere keer daaronder trouwens om te voelen hoe het eraan toe gaat daar beneden. Het is wel week, maar ze moet heel diep en kon net met haar middelvinger de baarmoedermond aanraken....lekker gedetailleerd he!? Verder was alles wel goed hoor, hoewel we beeb wel even wakker moesten maken toen ik aan het ctg ging, die was zoooo rustig. Maar daarna kwamen de bewegingen en op en neer gaande hartslag wel. Ik ben mega moe, dus ga even liggen.....kom later weer gezellig langs!
Hahahaha!! Ik ben ook al vaak zat bevoeld door vreemde dokters! Maar denk dat ze dat doen als je veel weeën/harde buiken hebt en ze willen weten wat het doet van binnen. Als er geen reden voor is blijven ze wel van je af hoor.
Ze waren vergeten het infuus uit te zetten. Dus heb wat langer de weeenopwekkers binnen gekregen, maar iedereen was even van de wap door de snelle bevalling
das een mooi beleid Linnie ...Alsik brochure vanhier lees , denk ik dat ook wel ...Staat zoiezo dat grootste gedeelte zelfde dag nog bevalt en dat de ballon meestal binnen 3 a 4 uur ook 3 a 4 centimeter onsluiting ,...
Linnie veel naweeen gehad? ik de dag zelf en de dag erna maar viel me best mee. Heb nu wel erg buikpijn door het ongsteld zijn mega irritant bah. en me boobies doen teveel pijn ben elke keer blij als Charlotte weer aan het drinken gaan alleen vannacht wat het wat minder grappi ze had mega dorst en ik was nog bezig met tepelhoedj opzetten knijpt ze togh even flink stevig in me tepel haha en bedankt
Ik haak even af voor vandaag.... mijn beste vriendin heeft een slechte 1e echo gehad... ben zo verdrietig Ik ga even kijken of ik naar haar toe kan vanmiddag.. een fijne dag allemaal!
Oh balen Alpenmama! Volgens mij is het 'normaal' dat ze bij 41 weken gaan strippen. Nathan was er met 38 weken, dus ik weet het niet.