kan ook niet wachten tot ik lekker in de douche ben geweest en de bank op kan ..Helaas nog ff wachten Patrick is naar nieuwjaarsborrel en daarna gelijk naar verjaardag , Marit is ziek ...En als straks alle kindjes in bed liggen ga ik douchen en dan lekker of op de ban of lekker naar bedje ..............
Johan gaat straks ook naar een nieuwsjaarborrel, jelmar z,n bedje in en ik op de bank met wijntje, toastje en serie Nog twee avondjes wijn drinken en maandag ligt mevr. Bakker weer bij me op het aanrecht! Ff twee maandjes streng tot egypte
Schiet alweer op , Babe !! En bakkeren is voor jou een peuleschilletje na wat je maar mooi geflikt hebt met cambridge !!
blegh voel me niet lekker in m'n vel nu mijn spijkerbroek niet meergoed past en na weer een oliebol maandag voor mij ook diëten! weet nogdat ik niet kon wachten tot ik met bv was gestopt en kon beginnen. en nu... heb niet echt zin.. maar ik kan vast lekkere dingen eten. dat was de vorige keer ook zo we hebben borrel in de buurt. ik ben nu thuis met vienne. die gaat zo naar bed. en daan is nog bij papa. hopen dat hij hem goed in de gaten houdt, met al die biertjes
ik ga ook een beetje opletten in het nieuwe jaar ..Wil er een kilo of 3 vanaf .....Ga eerst maar eens minderen met snollen , kijken wat dat doet .....................................
ja, januari.... dan gaat de hele wereld weer lijnen he Jelmar ging net los van de tafel naar de bank....................................................???? niet zo best, kleine doerak!! hahaha, hij was helemaal trots toen hij bij z'n papa was bij de bank
wel zo wankel als wat natuurlijk maar toch.... meestal als hij eenmaal wat in de gaten heeft dan is het raprap!! monstertje van me ik moet in totaal nog zo'n 5kg. eraf hebben voor ik op vakantie ga is de bedoeling
hebben jullie de kids al in de volgende autostoel? Mijn mem had 2 tweedehandse gekocht voor in haar auto en mijn twingo, hebben hem er vanmiddag voort eerst in gehad, hij vond het super! kon mooi door het raam naar buiten kijken De kleine maxi cosi staken z'n voeten zo'n end uit!
dat de voetjes uitsteken is niet zo erg , alleen zijn hoofdje mag niet boven de rand van maxi cosi uitkomen ...Hier ligt Marit nog lekker in maxi cosi vindt ze nog best .... Ik meen dat de eerste autostoel vanaf ong 9 kilo is en Marit zal rond de 7,5 kg zit ...........................
Jelmar heeft de 9kg. wel gepasseerd inmiddels, maar hij zat zo raar onderuitgezakt in de maxicosi, en zodra hij z'n jas aanhad was het echt proppen..... dus leek mij voor aankomende vrijdag ook niet handig, dan gaan we weekenjde naar CP de Eemhof, dat is ongeveer 2 uurtjes rijden voor ons, en da hij dan zo lang opgepropt in die kleine maxi moest vond ik niet zo'n succes.... Ben nu op zoek naar een nette maxi cosi Tobi op MP voor in onze grote auto, dan deze straks mooi in mijn eigen Twingotje! (hebben hem nu eerst in de grote auto gezet)
nee hier nog gewoon de maxicosi.. meen zelfs dat pip vertelde dat ze gaan aanraden pas na 15 mnd je kind in autostoel te zetten.... weet niet zeker meer hoor! esmee kan nog niet zelfstandig zitten en der spieren zijn nog niet echt krachtig genoeg om klappen op te vangen e.d. ook is esmee nog niet zo heel lang en weegt nu rond de 7,5 kg.. tweedehands raden ze toch af met stoeltjes? ivm veiligheid ofzo
tweedehands stoeltjes mankeert niks aan zolang er geen ongelukken mee gebeurd zijn, anders kun je je maxi cosi ook wel weg gooien en moet je altijd voor een tweede kindje een nieuwe kopen
maar 15 maanden, waar moeten ze zo lang in dan? Want ik weet dat Koen van Marjan al een tijdje niet meer in de maxi past?! Pip, past Floris er nog wel lekker in dan? want zodra Jelmar een jas aan heeft zittie echt harstikke klem!
tja das waar babe... maar deze maxicosi heb ik zelf in gebruik en weet ik wat er mee gebeurt is en op MP iets aanschaffen weet je niet de gebruikshistorie.... met smams ging het... ze had redelijk geslapen en gegeten en krijgt morfine naar behoefte dus dat is wel fijn! pijn van bestraling heeft ze wel maar hopelijk gaat dat snel zijn werk doen! hoop ook dat ze snel naar huis mag want das toch een stuk gemakkelijker voor ons... ze heeft dan recht op zoveel thuiszorg als nodig... mensje takelt wel snel af hoor mager , knorrig maar héél sterk mentaal gezien!!! wilfred is er nu weer heen en esmee ligt lekker in eigen bedje te knorren... ze ligt er al vanaf 7 uur in , zo moe was ze zelf slaan we ons er wel doorheen maar soms nog wel behoorlijk emo hoor...
Floris past eigenlijk niet meer in de breedte in de maxi. Ik ga van de week een nieuwe halen. Dat van die 15 maanden dat willen ze, maar dan moeten ze eerste andere stoelen maken. Waar het vooral om gaat is dat ze willen dat de kinderen achterom zitten. Dat is veiliger. Maar vanaf negen maanden kunnen ze in de opvolger van de maxi.
Nog voor iedereen een Gelukkig nieuwjaar! Hier hadden we iedereen wakker! Eerst om elf uur een 80 miljoen klapper voor de deur;: Annemijn wakker, 23:40 lawinepijl achter het huis: Floris wakker! Om 1:15 ben ik naar bed gegaan, moest weer werken vandaag. Annemijn lag er nog later in als haar mama!
Tja, je weet inderdaad niet wat er gebeurt is, maar als er een ongeluk mee gebeurd was lijkt mij dat je het stoeltje weggooid en niet nog gebruikt en doorverkoopt, heb wel wat vertrouwen in de mens