Hier zelfde schema ongeveer... alleen dan wel volle potjes groente en fruit... en bij de boterham (daar eet ze maar een paar stukjes nog wel een kleine fles.. )
geweldig rokje! babe, gelovig of niet, over mijn kindjes mag s nachts wel gewaakt worden hoor! hihi.. deze hangt in dean zn kamer, daarvoor bij darren, daarvoor bij mij (als kind) en daarvoor bij mijn broer en daaaarvoor bij mijn tante.... dus is oud! hihi beetje donker, maar met flitser zie je niets meer... is geborduurd..
oe marien krijgt veel meer eten: 8.00 200cc pyamapapje 10.30 fruit 12.30 boterham met boter en smeerkaas o.i.d. 13.00 melk 180+6 17.30 100 g. groent + yoghurt met liga + soepstengel 20.00 210+7+rijstebloem (die gaat meestal niet leeg) tussndoor wat drinken / water naar behoefte is dat dan niet teveel....??
Morgen trouwens! gezellig hier, maar moet helaas zo weg... nog douchen en heb om 11.00 een afspraak voor dat ervaringscertificaat.. en ik wil op de vespa gaan dus dan moet ik om half elf beginnen met dat ding uit de scheur te sleuren Dus... helaas geen tijd om te reageren! Knuffel voor jullie allemaal en fijne dag! O ja vanmiddag nog naar de 60e verjaardag van schoonmams in maastricht.. dus Marien om 13.00 ophalen op kdv en dan racen naar het zuiden....
is niet teveel hoor Sterreke , Marit eet juist niet zoveel , ihihihiihihii....... Die heeft aan een half potje nog genoeg ....zal ook wel niet lang meer duren ..
Nee joh ze eten waar ze behoefte aan hebben...Volgens mij is Marien een stukkie groter als Marit... Koen kreeg gister dus 8:30 200cc papfles 9:30 nijntje koekje met roosvisee 12:00 kontjebrood + 200cc fles 15:00 200 gram fruit, nijntje koekje en wat roosvisee 17:30 200cc fles 19:00 300 gram fruit, danoontje en 200cc papfles 22:30 200cc fles
Nina.... die is int 3e seizoen toch wel echt dood, dood, toch? hahahaha, maar wel grappig dat die in beide seizoenen weer tevoorschijn komt ja! eten, Jelmar begint met 180cc + 2 schepjes bambix fijne granen krijgt na z'n slaapje wat fruit met diksap of soepstengel 12.30 1 boterham met boter en fruitstrood ofzo en diksap 13.00uur fles 150cc 16.00 fruit of soepstengel met diksap 17.45 warme hap + toetje 19.00-19.30 fles 180cc met 2 schepjes rijstebleom
Hier krijgt Floris +/_ 7 uur BV, mag eigenlijk wel en boterham bij, maar hij gaat nu nog weer pitten 9:30 fruit + drinken 12:00 broodje en daarna BV 15:00 drinken met een koekje oid 18:00 warm eten 19:00 BV Ik snap alleen die soepstengel om 17:30 niet Sterreke, de rest ziet er toch prima uit???
Ik ben trouwens voor fruit half overgestapt op potjes, die zijn wel goed te pruimen, en heb je ook es wat meer variatie! warm eten eettie wel lekker met ons mee want ben heel eerlijk, ik ben niet zo'n moeke die een mango of ander vaag (duur) fruit gaat lopen schillen, dus het blijft nu steeds wat bij appel/peer/banaan... Als ze straks zelf hele stukken kunnen eten, wat is dan een beetje redelijke variatie? - banaan - appel - peer - druiven - kiwi - mandarijn - aardbeien (seizoen) dus beetje 'normaal' fruit
goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!! tony = lekker hapje ik herken eerst de naam niet, want ken geen echte namen, alleen serie namen zo. ben weer gekraakt. heb er alleen wat hoofdpijn van.. zo neefje en nichtje spelen. lekker druk, maar wel gezellig!
Ons schema: 7:00 bordje Melkpap 130ml 9:00 fruithap 11:30 boterham (gaat nog niet geweldig) 12:30 fles 180ml 14:30 yoghurt met fruit erdoor 16:00 warm eten 18:00 liga 18:30 fles 180 ml 22:30 fles 210 ml met pap
eeh ja ik geloof dat ze het idd niet meer doet daarna! hmm dan eten marien en jelmar ongeveel evenveel... zal wel goed zijn dan!
klopte niet helemaal zoals ik het getypt heb, meestal krijgt hij die voor zijn warme hap... zodat hij alvast aan tafel iets te doen heeft als ik zijn eten aan het klaarmaken ben... en soms ook aan het eind van de middag, ligt er een beetje aan!