soepstengels zijn ideale vermakers toen we in CP uit eten waren ook, wij konden lekker eten, meneer speelde wel met zijn soepstengel en tuitbeker
met fruit ben ik juist wel enigszins creatief, warm eten maken niet... maar ja ik kan niet koken dus wellicht heeft dat met elkaar te maken Ik heb juist het idee dat die potjes heel vlak van smaak zijn, maar waarom geef je niet combi's van 2 soorten? En da's ook niet zoveel werk... Ik had vorige week bijv. kiwi + peer gedaan, en je kunt ook heel gemakkelijk appel koken met beetje kaneel, smaakt ook weer anders (vindt marien heerlijk trouwens) en alle appels smaken verschillend... @ mango.. vorige week 2,80 euro betaald op de markt!!! belachelijk, maar ik had het niet in de gaten toen ik daar stond... Maar dat pak ik dus wel! Ik geloof dat beebs pruimen ook wel "te pruimen" vinden En meloen, frambozen, bramen (uiteraard als ze niet te duur zijn )
tony = serienaam!! Dat vind ik alleen geen lekker hapje... doe mij dat vriendje van Kim dan maar! (weet ff zijn naam niet)
Dean eet: 6:00 fles 210 cc. 9:00 brood met boter en appelstroop. 12:00 fruit met fles 150 cc. 14:00 2 nijntjekoekje met diksap. 16:00 soepstengel. 17:00 warm eten. 19:00 fles 210 cc. Tussendoor ook nog wel eens ff een koekje, vooral als we weg gaan, zwemles bijv.
marjan nee vind het niet erg hoor die 4 flessen. Maar omdat ze volgens de regels allang op 3 flessen moet zitten. Ben i kbang dat het voor haar lijfje niet goed is dat ze zoveel binnen krijgt. Snap je wat ik bedoel?
tja, wat is teveel.... het ene kindje heeft gewoon meer nodig dan het andere... hoop dat het wat doet yes!
ons Schema: 7.00/7.30 pap (6granen) 9.00 fruit 11.30/12.00 Boterham en pap(rijstenbloem) 14.30 nijntjekoekje + diksap 16.30/17.00 Groenten 19.00 pap(6 granen) CB: Het management heeft nog netjes gebeld en er wrdt iets aan gedaan. De prikken moet hij gewoon op tijd krijgen. Ze gaan er in ieder geval iets mee doen. Fruit: Hier was meloen ook altijd geliefd Doorslapen: Niet alle kinderen hebben geluisterd zag ik. Ik zal ze vanavond nog strenger toe spreken
Yes: Hoop zo dat het helpt voor jullie. Heeft hijw el de rust om voor zo'n behandeling te gaan liggen?
linnie ja je hebt ze niet streng gnoeg aangepakt yes stil liggen gaat in begin moeilijk worden maar als het een goeie reiki master is heeft ze darren zo in ontspanning modus
Hahaha ik heb echt een vreetmonster... ik heb met moeite deze week de 5e fles kunnen afbouwen, maar moet dan wel alles vol proppen met opvulling Hier ook een liga om 18 uur, omdat Gijs dan thuis komt met de boys en Julian moet eten en Sven dus even moet wachten op z'n fles.
poeehh zit beetje in dilemma. heb een hele leuke vacature gezien. maar is wel meer uren dan dat ik nu werk. Maar goed er zitten ook slaapdiensten bij. en op zich is het ook wel heerlijk natuurlijk om meer te verdienen. hhmmzz zal ik gewoon gokje wagen. want tot nu toe word ik togh nooit uitgenodigd
162..... pffffffffff vanaf maandag niet meer online geweest en flink wat pagina's volgeluld.. hier alles lekker.. alleen deze week 4 dagen werken.. en dat vind ik zo niet leuk.. @Yes.. je bent een geweldige mama, die het toch maar mooi in d'r eentje voor elkaar krijgt allemaal.. en ik zou Darren laten testen en misschien krijg je dan wat begeleiding.. dikke knuf (heb nog niet alles bijgelezen, dus misschien loop ik wat achter met info) ga straks verder lezen en kletsen, nu eerst Mick bij PSZ ophalen.. tsjuusssssssss
je kunt bijna geen dag weg hiero whahahahahaha, ben benieuwd als ik 3 weken op vakantie ga............ dan ga ik echt niet bij lopen lezen!
Tsja, dat stil liggen kan hij niet echt. Maar ik blijf er niet bij, dus dan moet hij wel luisteren naar haar. Het is de oma van zijn vriendje, dus hij kent haar wel gelukkig. We zullen zien hoe het gaat!
Diepvries fruit! Ik heb Mango, aardbeien, aalbessen, frambozen, blauwebessen, bramen. Allemaal mooi schoon en in kleine stukjes. Ff anderhalve minuut in de magnetron, prakken, dan banaan erdoor. tadaa fruithap. Het fruit is nu zo saai in de winter.
A haaaaaaaa, vond het grappig een soepstengel als onderdeel van! Ik geef Floris vaak een broodkorst als hij vind dat het etentijd is en ik nog niet klaar ben