echt niet dik nee, je hebt wel van die kleintjes die dan echt van die latten zijn op die leeftijd, en dat is ze ook niet, maar ze is ook echt totaal verre van dik!
Hahahhaha waar ging je ook alweer naar toe in Egypte? In maart toch? Dan zal het weer ook al wel weer iets warmer zijn!
Dat bedoel ik maar, dit zijn medische curves. Geen idee wat ze daar gebruiken. Of te wel mama2010, opletten en verder lekker genieten van die meid van je! Ze ziet er prachtig uit. Wat voor kleur haar heeft ze: hazelnoot?
Yo chicaaaaaaaaaaaaa's ! Ooooh, ik heb het zoooooo druk op het werk.....en jullie hebben de afgelopen dagen wel errug veel pagina's vol geluld zeg!!! Ik ben morgen vrij en dan gaan we een lang weekend weg, dus dan zal ik ook weer niet zijn......hopelijk gaat alles goed met iedereen!!! Liefs uit de Alpen !
mama2010, je dochter is zeker niet te dik! heb darren zn bmi ff berekend, 14,4 net op het randje van gezond gewicht. maar het is ook echt een spriet! zit echt geen grammetje vet aan, en echt zo'n harde kont hihihi!