heerlijk da ga ik straks ook doen . Tara net in de douche geweest , nu Thijme en Marit nog , dan Mama en dan de slappe box aan en de bank op , kannie wachten ..............................................................
Heb een beetje bijgelezen... Mijn man is werken, dus ik heb boerenkool van unox op. de kleine heeft een zelfgemaakt (en daarna ingevroren) prak op met sperziebonen, rundvlees en aardappels... En een beetje melk, helemaal gepureerd, want ze moet nog niets van stukjes hebben... behalve brood... had mama's ideetjes gekocht, maar die krijg ik er echt niet in... olvarit potjes vind ze heerlijk. Gewoon 6 maanden... Morgen de 8 maanden potjes eens kopen, want ze is alweer 8 maanden... Zitten daar stukjes in?
Babe, we gaan naar Karlsruhe.....of all places! Haha. Is niet echt iets spectaculairs te doen, maar het is precies halverwege zodat wij en de familie uit Nl beide maar 4,5 uur hoeven te rijden. Gezellige meeting. Ik geef alleen home made tot nu toe. Nog even kijken of ik wat potjes meeneem naar het huisje. Of gewoon een portie uit de diepvries voor de eerste dag en daarna even wat koken. Is zo klaar natuurlijk..... Mijn meissie heeft zulke droge plekken dat ik denkdat het niet zomaar droge plekken zijn, maar gewoon net als papa eczeem. Over paar weekjes moeten we weer naar de kinderarts voor controle vam haar lever, dan maar meteen vragen of ze iets beters heeft dan het huis tuin en keuken zalfje wat we nu hebben gekregen. Gaap, ik denk dat ik vanavond wederom op de bank in slaap ga vallen. Heb me echt verrot gewerkt vandaag....meisje is ook langer op de creche geweest dan normaal en heeft daar verse groentehap gekregen. Is wel goed gegaan, heeft net in de auto en daarna thuis even geslapen, maar is nu nog lekker aan het spelwn. Niet helemaal kapot ofzo....ga haar nu in de pyjama doen, flesje en op bed. Later dames!
Chevenne dr dagschema: 9.30 fles 210cc 12.00 fruit, heel potje tussendoor broodkorstje of halve boterham (meer eet ze niet) 15.00 fles 210cc (laat ze vaak wat van staan) 18.00 groentepotje, helemaal en 2 kleine danoontjes of 1 grote (en ze wil nog meer!) 21.00 fles 210cc de tijden zijn niet helemaal vast. Soms is ze wat eerder of later... We willen de middelste fles langzaam minderen en dan om 12 uur een boterham en om 15.00 een fruitpotje...
@versje.. ik geloof wel, maar ga niet naar de kerk. Ik zoek liever zelf uit hoe ik goed wil leven, dan dat een man mij dat moet gaan vertellen. Denk dat ik vaak een beter mens ben, dan sommige mensen die naar de kerk gaan (ik had vroeger een zeer kerkelijke vriendin, die altijd "sex"dates had, maar wel voor 24.00uur thuis was en de volgende dag 2x in de kerk zat en daar dus ook over loog)..
Ik heb kruidvatvoeding, veel goedkoper en 6 maanden nu nog. Zelfgemaakte voeding kon Sven eerst niet door slikken, later kreeg hij er krampjes van. Dus ik wacht nog even. Ga straks weer zelf maken en dan invriezen. Stukjes gaan hier nog beetje moeilijk, eerst maar eens 8 mnd voeding proberen bij ong. 8 maanden.
Hier 70% vers en 30% potjes. We gebruiken dan 8+ en 12+ potjes. Die 6 maanden potjes zijn echt vloeibaar. Fruit gebruiken we eigenlijk alleen potjes in uitzonderingsgevallen. Ik kan geen fruitpotjes vinden met echt goeie stukjes (ook niet die van Friso 12 maanden) Wij passen het schema aan aan onze kleine eter: 8:00 180/6 + bambix + paar hapjes fruit 9:30 thee / sap / water + fruit 10:00 - 11:00 slapen 12:00 1 belegde boterham inclusief 1 korst, fruit, thee 13:00 - 15:30 slapen 16:00 thee / sap / water + koekje 18:15 warme maaltijd (150-200 gr) + volle kwark (50-100 ml) 19:30 fles 120/4 of 150/5 Pom is geen grote eter. Ze vindt wel alles lekker maar hoeft niet veel.