Heb er ook zo'n zin in... Zal ik er 5 feb 1 voor je meenemen...Oh en ik kom nooit bij de c1000 die hebben we niet in h'veld
Ehhhh die was er om aan het zeuren...wil jij er ook 1 dan.... Ehhh dat worden dus 20 chocobollen in een restaurant hahaha zullen ze blij mee zijn
Wow, is dit Koen die zo brult? Wat kan hij al goed zitten! Dat matige slapen legt 'm geen windeieren hoor Ik ga slapen Truste!
Jep das Koen..meneer is met 7,5 mnd 75cm en 9450 gram. Kan zitten en staan en beetje lopen langs de bank tafel en aan de hand...(Kan niet kruipen dat snapt ie niet zo)
Hee dat klint als de opschrijving van Floris, jaja behalve de maten, alhoewel ik alleen demk dat Floris zwaarder is, kwa lengte gelijk denkuj
Hmm ik niet blij! Ben een kilo aangekomen Zo schiet het niet op. Babe heb jij niet wat lkkre slanke recepten voor mij? Heb zoooo hongerrrr...
Nou mijn eerst naailes is een feit, moet ik mijn maten oplaten meten, maar ik wil geen kleding maken voor mezelf, alleen voor de kinderen. Dus ik ga nu een jurk/ tuniekje maken Annemijn. Ik heb het patroon nu nog de stof
Hahaha ja Pip aan dat gewicht gaat Koen niet komen..hihi hij was tenger voor zn lengte zeiden ze op het CB... Floris nu zo lang denk je of met 7,5 mnd? Kruipt Floris ook niet? @Natasch: He bah niet leuk!
Met 7 maand was hij 72 cm, nu met 9 denk ik 75 cm Nee hij kruipt niet, tijgert wel, maar hij doet zijn knieen niet onder zijn buik. Atje deed dat ook niet, dus voor mij niets nieuws onder de zon. Die liep eigenlijk al, en toen ondekte ze het kruipen, beetje een scheitje/ dramaqueen . Floris trouwens niet, die moet ik later nog weleens uit een boomplukken, die stapt zo over van onze stoel naar de tafel!!! Wiebel de wiebel, maar hij doet het, oftewel ik ben benieuwd of hij wel gaat kruipen. Ik heb het namelijk ook niet gedaan
*tring, tring, tring..... komt langs met haar bakfiets* Hij is zo leuk!!! We hebben er wel f*cking lang over gedaan om hem op te halen maar ik heb hem!!! Meteen gaan fietsen! Vriendlief wilde ook mee dus ik fietsen met hem in de bak en daarna wisselen!!! Wel kei eng zeg.... ben zo bang dat ik omval... ga morgen meteen oefenen!! Maar nog even zonder Frommel!! Vrijdag komt mijn peuterstoeltje van MP binnen en dan zijn we ready to go!!! Heb er nu al zin in!!! Pip: heb jij trouwens een huif erbij?? Frommel vandaag bij het bureau.... 68 cm en 6830 gram..... still a frommel dus!! Ze is te weinig aangekomen dus moet haar meer eten gaan geven... ze wil nooit zoveel pap dus mag ik er een halve fles bijgeven.... en ze mag meer dan 200 gr warme hap dus dit samen moet genoeg zijn om haar weer meer te laten aankomen.... hoop dat het lukt!! Lengte is wel goed! Waarschijnlijk verbrandt ze ook meer energie dan de gemiddelde baby omdat ze de hele dag aan het bewegen is.... die is zo druk!! Ze is wat betreft bewegen verder dan al zou mogen maar daardoor schatten ze in dat ze wat later zou zijn met praten.... Nou prima.... als het ook zo'n drukke prater is als dat ze beweegt dan ga ik er nog knettergek van worden haha! Maar volgens mij zijn hier al meerdere beebs die voor liggen.... Ze zat ook niet normaal daar ze stond steeds op haar voeten en hoofd kiekeboe te spelen! Ik ben eigenlijk weer alles vergeten wat ik gelezen heb hier... viel me wel op dat ik Sureya niet meer heb gezien de laatste dagen!....
Goedemorgen...... En daar is ie weer hoor, de K** kanker.....het is een tumor bij oma. Ze gaan twee x bestralen om te kijken of de tumor daardoor krimpt en zo ja, dan kunne ze daarmee doorgaan. Ik vind het wel erg sneu dat zo'n mensje van 83 dat nog moet doormaken hoor. Nou ja, wie weet valt het allemaal mee. Gadver, het heeft heerlijk gesneeuwd gister en een deel van de nacht en nu regent het! Het is bizar warm voor de tijd van het jaar. Frommel, megacool zo'n bakfiets!!! Die kennen ze hier niet hoor, dan sterf je denk ik dertien x op iedere helling! Linnie, hoe gaat het nu met Mike? Superleuke foto's van de kids! Als ik dat zie lijkt het me helemaal leuk om een x naar zo'n meeting te komen!!! Heerlijk al die kindjes.