AM: Leuke foto trouwens.... wat een schattige lach!! Mooi hoor! Ik heb vandaag gefietst met mijn bakfiets..... wow wat leuk! Maar wel kei moeilijk.... echt wennen zeg met bochten nemen!!! Was steeds bang dat ik om zou vallen en dat mijn armen te kort waren haha! Ik had de Maxicosi erin gezet en morgen komt de peuterstoel binnen... nu nog een huif want anders waait het zo hard!!! Alleen de poort uitkomen is nog moeilijk!! Maar ik mag een bord op de poort hangen van souders met "Wegsleepregeling" want zij hebben een uitrit en die moet officieel ook vrij gehouden worden.... nu dus mooi voor mijn bakfiets!!! Dan kan ik er zo in en uit rijden!! Pip, nog een vraag voor jou... die huif heb jij die bij Babboe zelf gekocht?? Of weet jij een adres waar ze hem nog meer verkopen.... ben aan het speuren naar een goedkope.... vind 140 euro erg veel!! Marjan.... dan kom je toch mooi op mijn bakfiets rijden met Koen hihi!! Tweedehands heb je erg veel leuke aanbiedingen hoor!! Gewoon zeuren...... heb ik ook gedaan hihi!
Oke, ik schreef het niet goed denk ik.... ik wil er wel een van Babboe maar ik dacht misschien weet jij of Babboe ook dealers heeft...
Wat een cuties die Sven en Charlotte!!! Ik ga ook naar bedje, heb morgen vroege dienst........ Truste
Wat leuk!!! Chevenne doet dat ook! hahaha, maar zij wordt erg boos na 3 keer, omdat het dr niet lukt... temperamentje hoor... De afgelopen 2 nachten heeft ze eindelijk weer goed geslapen.. Normaal moeten we er wel een paar keer uit om een speentje erin te stoppen (laten merken dat we er zijn). En nu vragen we al 2 nachten: ben jij eruit geweest? ik niet... Hoop dat het zo door blijft gaan Vanochtend kwam ze pas om 10.30!!! en ze lag om 21.45 al te slapen (best vroeg voor haar doen, want vandaag ligt ze net pas op bed). Heb niet alles helemaal gelezen, maar zag dat het slecht ging met je oma Alpenmama. Jeetje, wat een kut ziekte he! Wij gaan zaterdag een box van marktplaats ophalen mijn mams heeft nog een box nodig. En dan gelijk een traphekje, die lag op de route hihi...
Ikke?! ben nooit eigenwijs, maar ik ben dan ook super woman he...Nee weet het maar probeer het toch maar... @Natasch: Wat een schatje... @AM: Weet niet of ik het al gezegt had maar wat een mooie foto's! @Inge: Wat een mooi mannetje is Sven zo live op mijn laptop! @Frommel: Ja goed idee jij trappen naar de meeting en ik lekker met de kids slapen onder jou nieuwe huif!! Heel mooi plan! Ik neem mn dekbed wel mee...
haha dat dan weer wel. ik was er vanavond toch, maar zag jou niet. misschien werken? ik heb net knippie 2 van 2010 besteld. staan leuke dingen in. en die van afgelopen zomer ook leuk. zie veel leuke meiden dingen maar allemaal van af 92. ik heb net ook patroon getekend maar dan voor jurkje. ben benieuwd hai springboon, hoe is je nieuwe huis? marjan: ai ai ! frommel: ik zag een mega bericht en begon van onder te lezen en dacht: die kan alleen maar van frommel zijn! ik ga weer veel te laat slapen. stom zeg. nou truste dames!
LvdB.... ja ik heb het erg druk overdag en dan moet ik 's avonds laat gaan bijlezen.... en dan worden het veel verhaaltjes... Heb vandaag alles voor mijn oom uitgezocht... papierwerk, dingen opzeggen, adreswijzigingen etc..
Frommel, hij stopt die foon maar mooi ergens waar de zon nooit schijnt! Ik verleng mn oude abo en krijg dan de nokia n8 gratis! Mij hoor je niet klagen hahaha...
Goede morgen! Hier ook een hele slecht nacht gehad. Moet helaas wel nog tot 16u werken Nora heeft tot 2u liggen spoken. Maar ze kan er eigenlijk niet aan doen. Moest telkens hoesten waarvan ze wakker werd, maar ze was zo moe. Ik heb niet de indruk dat de medicatie die we woensdag gekregen hebben erg goed aanslaat . We wachten nog het weekend af en anders maandag weer bellen.
Mogguh !! Wat zouden jullie doen .. Marit was al een paar dagen tegen de koorts aan het hikken , aan het eind van de dag net 38 ... Nu had ze gistermiddag ineens 40 gr en vanochtend begint ze nu op 38.4 , denk dat ik toch maar ff ha moet bellen , denken jullie niet ?
@Marjon: ja hoor, ik zou bellen. 40 graden is te veel. Ze kunnen haar beter nu onderzoeken dan is ze vast snel weer beter. @dag: auw pijnlijk! beterschap @springboon: fijn dat het zo goed gaat in jullie nieuwe huisje! @sylvestertje: een griepje? Beterschap hoor!
Denk t ook marjon. Dean heeft om half 4 150cc op, en net weer 150cc. Waar is ons ritme gebleven?? Vandaag vrij.. ff lekker rustig aan doen, vanmiddag boodschappen doen en bij het hoge water kijken, dat blijft spannend he hahaha. Vanavond gaat Darren naar zn papa en morgen gaat dean ook!
@YenD: effe ramptoerist spelen bij het hoge water . Het is me nogal wat. Onze kelder staat helaas ook onder water, een paar cm want we pompen hem altijd leeg. Hebben gelukkig een alles stofzuiger, kan ook water aan. Dat brachten we met emmers naar boven. Nu hebben we een grote ton geplaatst met pompje erin. Stofzuigen, water in de grote ton en pompje aanzetten, minimaal 1x per dag. Zijn toch een behoorlijk aantal liters elke dag. Wanneer stopt het nu eindelijk met regenen??? Ik ben al blij dat het enkel de kelder is, nog nooit water in huis gehad gelukkig.
Ja spannend hoor eekje! We wonen aan de Lek, en hoorde dat de parkeerplaats al onder staat.. Vroeger heb ik een keer op de walmuur gezeten met mijn voeten in het water! Dat was zoooo gaaf.