hier ook hoog water , zitten heel dicht bij de maas, alles is hier ook afgesloten dat je niet die kant op kan , maar toch nog veel ramptoerisme hier ... ggrrrr kan pas om half vier bij da ha terecht .................
@YenD: dat ziet er niet zo goed uit dan. Bah water, ik vind er echt niets aan. @Marjon: spijtig dat je nog zolang moet wachten alvorens je naar de HA gaat. Maar je kan dan nog mooi opschrijven wanneer en hoeveel ze koorts heeft vandaag.
Marjon balen dat je nog zo lang moet wachten. Yes ramptoerist hahaha Hier druk op het werk veel ziekte heel veel..
tandjes marjon, of ziekjes? zielig hier druk opt werk.........grrrr, geen zin in op een vrijdag sven en charlotte superfilmpjes, gister ff gekeken nog
Goedemorgen.... Marjon ik zou ook langsgaan hoor... nu heb je de HA en anders moet je misschien van het weekend naar een HAP.... Hoog water: Geertruidenberg is een eiland.... we zij omringd door water... straks spoel ik weg!!!! Ik ga alvast een rubberboot opblazen.... Nee ff serieus, hier is het water ook hoog maar ziet er niet bedreigend uit! Minder leuk nieuws: Mijn oom is gisteravond naar het ZH gebracht.... hij is in een soort roes nu en zijn pols zakt enorm... hij verliest zelfs al zijn temperatuur.... Ze zijn hem nu morfine aan het even en dat bouwen ze op tot ie "weg" zakt... het is een kwestie van uren nog... Hij heeft het nu zo zwaar, echt een uitputtingsslag! Voor hem is het beter als ie zo snel mogelijk "gaat"! Niet echt een leuke dag vandaag.... ik ga zo maar een kaarsje branden.... (ik weet het, ik geloof niet maar het is mijn bijgeloof....) Frommel slaapt nog steeds.... die ga ik eens wakker maken zo.... kleine lambal!!
K heb een x gelezen dat koorst niet bij tandjes krijgen hoort. Beetje verhoging mag, en diarree ook. Maar 40° koorst niet. Héé ik ben een rampbewoner geen toerist! En ik ga kijken omdat Darren wilt hoor... helemáál niet omdat ik het zelf leuk vind Jullie zijn jaloers, ik zal fotos maken voor jullie hahaha
@Jeetje Frommel ., wat erg , sterkte lieverd , ik hoop voor je oom dat het niet te lang duurt , knuffffffffffff @Yes , denk dat ik miscchien of vandaag of morgen ook ff ga kijken hier bij de maas ..Vandaag gaat denk ik niet lukken , kindjes moeten hele dag naar school en als ze uit school komen mot ik met Marit naar de ha , en daarna moeten ze allebei zwemmen ................................................dat kan natuurlijk bij het hoge water ook , ihihiihiihih Ik krijg vanmiddag alleen de arts on opleiding , ben ik niet zo blij mee , ik weet dat ze het moeten leren , en de andere artsen in opleiding vond ik altijd fijn , maar deze , iedereen klaagt erover , maar ik heb voortaan een tactiek ( erg he ) ....Zij zegt een beetje te lang van , probeer het maar uit te zieken en laat het lichaam het zelf maar oplossen , opzich niks mis mee , maar heb bij Thijme nu al 2x gehad dat ik een paar dagen later bij de andere ha zit en dan alsnog een kuur moet omdat het toch niet overgaat .....Nu denk ik dat Marit het wel gewoon zal moeten uitzieken , maar met alle rare dingen die in de lucht zitten , hier in de buurt zijn ook alweer2 kindjes aan mexicaanse griep overleden , wil ik toch ff controle ..En zoveel bij te zetten heeft muis nu ook weer niet Als ik twijfel ( heb ik bij Thijme nu ook gedaan bij haar ) ga ik heel onzeker doen en heel veel vragen stellen , en als ze dan oordeelt , vraag ik of ze het wel zeker weet en dan roept ze de echte ha erbij .. en dan krijg ik alsnog de medicijnen ...........
Hier ook een beroerde nacht.. C. heeft 3 x zitten spugen! Bij de kinderopvang vonden ze haar ook al huilerig gisteren.. ze dronk haar flessen ook niet... Vandaag maar ff aankijken! We blijven in iedergeval vanavond wel thuis..
heel veel sterkte nath. Ook voor je moeder... Ik zal ook een kaarsje branden hier voor jullie. Dikke knuffel.
Bij jullie ook al mama2010 , er heerst echt van alles he ..... hopelijk valt het mee , bij Marit kwam gisteravond ook gedeelte van de papfles er weer uit toen ze aan het drinken was , ze wilde hem ook echt niet opdrinken , vamochtend heeft ze hem ook voor de helft laten staan ...
inderdaad goed op je strepen staan marjon! mex. griep wel eng dat dit zo dichtbij was, dan maak je je uiteraard extra zorgen! hoog water, wil wel foto's zien ja! hier niks geen problemen mee gelukkig, lijkt me verschrikkelijk, je hele vloer en alles naar de knoppen!!
Wij zitten hier op een hoger punt in Oeffelt ..Een klasgenootje van Thijme die hebben wel een probeem , hun huis staat nu op een eilandje , ze zijn omgeven door water , volgens mij stijgt het nu niet meer , dus hebben ze geluk ..
Marjon hebben jullie een buurtsuper waarvan de eigenaar ziek is en zijn zoon het tijdelijk had overgenomen? Het is nu verhuurt. Frommel, jij hebt echt geluk met die slaapkop van je!
Nee , de zoon van mijn baas is net 12 !!! Het verhaal klinkt me best bekend in de oren , dus kan hier best ergens in de buurt zijn maar niet in Oeffelt ..Had je zoiets gehoord dan ?