Dit is hem, kon kiezen uit roze, navy en groen geloof ik...(heb de navy) Koen zit er nu nog in in de lig stand...En sinds deze week rijden we vooruit... Cabino Cocoon Navy/Navy (Cabino) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!
Aha Lin, vandaar. Als ik die route zou nemen mocht je ook nog mee...Maar ik ga via ehhh Nou ja net over de Gorkumse brug even brabant in en dan naar Utrecht
Aan de babyfoon te horen is monstertje weer eens op zijn buik terecht gekomen en kannie niet terug...
Ja ik eerst ook, maar heb in de winkel gekeken en vond de prijs en de verschillen echt belachelijk....Als je een maxicosi aanschaft betaal je sowieso voor het merk 100 en dan moet je de stoel nog betalen...Dus ben in de winkel van gedachten veranderd. En 2de hands wordt ik een beetje vies van...heb daar niks mee...bleg...(zit meer tussen mijn oren dan dat er wat mis mee is hoor)
Ik ben voor jordy aan het kijken voor een grotere stoel, maar zie door de bomen het bos niet meer. Iemand hier een tip over? Wij hebben de Maxicosi prior xp: Ik vind het zelf een fijne stoel
Huh maar Jelmar kan toch draaien? Of denk ik dat alleen maar? Koen heeft vanmiddag ontdekt dat hij in bed als hij eruit wil ook kan gaan zitten en staan...Eerder bleef hij netjes op zn buik liggen en hard janken...nu zitten en janken... En dat staan...nu moet zn bedje dus echt helemaal naar beneden (heb een bedje met 3 standen) wat voor mij echt klote is want ik kan hem nu al haast niet weg leggen...is veels te diep voor een meissie van 1.56
Nee geen tip behalve dan dat je het beste in 1 winkel kan gaan kijken en daar zien wat jou het makkelijkste lijkt...Kwa veiligheid zijn ze allemaal goed hier in NL er zitten super strenge voorwaarden aan dus dat moet goed komen...Lastig he?
Ik wil ook een auto stoel die je in een ruststand kan zetten. Als we wat verder moet rijden en hij moe is dat hij in ligstand kan om het zo maar te zeggen. Denk dat we binnenkort maar ene eker bij de babydump gaan kijken
Marjan, die van jou was 150,- en de tobi 199 en de xp 179 die verschillen vallen mee toch? Maar die van jou is ook mee, net als die romers, zijn ook mooie! Jelmar kan wel draaien, maar niet in een verwarde slaaptoestand
Tandjes hier ook nog 0 Marjon: Ik hoor het dan wel als je nog mee wilt en er nog plek is hahahahahahah
maar denk niet dat jeroen er morgen zin in heeft Denk dat hij morgen een dag rust wil, maar mischien ga ik zelf wel even kijken voordat ik ga zumba-en
Bij mike is nog geen bobbel te bekennen. WEl zit stop hij alles in zijn mond en is overal op aan het kauwen, maar ik voel nog niks