En ook nog leuk nieuws.... Frommel heeft haar Dracula-pakje uit de kast gehaald.... ze heeft een hoektand boven...
Lieve Frommel wat ben je toch een kanjer! Zo sterk en eigenlijk wel met een gevoel van 'het is goed zo' en terugdenken aan die mooie dag van gisteren. Het is dus ook goed zo.. en wat vreselijk dat die arme man zo heeft moeten lijden.... En voor ons ook nog fijn dat we donderdag nog gewoon kunnen meeten lief van je!
Dank je wel.... Ingeltje... Ja ik wilde perse de minimeeting do dus heb er de crematie een dag eerder voor laten plaatsvinden.... iemand anders wilde op donderdag maar mijn mama wilde perse dat ik erbij zou zijn dus...... ik eiste de woensdag... erg he... maar ja wat maakt het ook uit... hoe eerder hoe beter! tegenwoordig mag het binnen 6 werkdagen en dan tellen ze het weekend dus niet mee.... waarom zou je ruim een week wachten? Wordt een lichaam ook niet fraaier van met het afscheid nemen.. En ja.... Frommel is een lekker ding he.....vind ik ook haha!! Ik heb gewoon een lekker wijf haha!
Hahaha ja! Ik en Marjan hadden afgesproken en Sterreke hoorde van een Brabantmeeting en wilde ook komen en toen werden het er nog meer..... haha!
heb al een paar dagen s avonds pijnlijke tintelling in mijn rechter arm. denk dat ik maar eens naar de fysio ga. heb vandaag al 3x de slappelach gehad, het is echt te erg gewoon! Net bij de tv kantine, die tongen! ik lag echt dubbel! Kuss
Dieze Grunner goat ook sloapen! Grey's zit er weer op en oooooooooooooo wat was ie leuk! Morgen verjaardag van mijn papa. 69 wordt die oude knar, en over 8 daagjes ben ik zelf ook jarig! iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik heb de tvkantine op pauze gezet dus ga ik nu kijken.... kan ook wel wat lachwekkends gebruiken....
Ja maar het slaapt niet zo heel lekker.... maar ik heb echt bijna geen pijn meer als ik wakker word.... en dat is wel zo fijn! Maar ik blijf steeds aan mijn laken haken... mijn hoeslaken is van badstof (weet nooit wat wat is en hoe het heet maar ik bedoel dat ding wat om je matras gaat) dus die kan wel de prullenbak in straks..