Zijn jullie bekend met het merk Kiezeltje voor kinderen??? Zit nu op Kinderkleding van Kiezeltje, Eager Beaver, Kaiya Eve, Tovales, Derhy Kids, Dottjes, Kanz, Killah Junior, Zootjes - Ysatis Kinderkleding te kijken maar die hebben echt leuke dingen.....
ze hebben alleen niet zoveel.... Ik ga ook slapen.... morgen zijn kamer bij het verpleeghuis leeghalen... enveloppen schrijven...
Ik ga ook slapen. Heb met mega spanning naar the voice gekeken, moest zelfs huilen.. heerlijk die emoties allemaal! Vanaf morgen 12:00 uur, ben ik 24 uur kindlooooos!!! spannend, maar ook lekker ff, ben er zo aan toe! Welke kiezen jullie? Iphone 4, htc desire of Nokia N8??
Ik zeg nog even hoi... Morgen druk dus weet niet of ik langs kom... Frommel: Je hebt een sms en een prachtige dochter Yes: Wat een leuke foto's Kimm: Wow heftig, niet meer doen hoor...je bent voorlopig nog nodig op aarde! Blij dat jij niks geks hebt! Hoogwater: Hier ook...en nu is het ook zo dat in geval van nood mijn hele wijk onder word gezet...dus laat het maar weer zakken...Alles naast de rivier staat al onderwater...de fietspaden enz... lvdb: Mooi vestje! marjon: KUT HA! Hou het maar goed in de gaten! ehhh hoop dat ik niks belangrijks vergeet... NOG 1 KEER!!!!! IK BEN GEEN BRABO!!! EN IK HAD ALS EERSTE EEN DATE STAAN MET FROMMEL!!! TOEVALLIG KOM IK UIT ZUID-HOLLAND!
Ik heb nog niet alles gelezen, want ik zit nu de opgenomen voice te kijken en weet niet of jullei nog iets over de uitslag geschreven hebben dus ben ff gestopt met lezen. Ben vandaag met al mijn collega's uit eten geweest. Afscheid van een collega.. Leuke foto's! en wat staat dat water hoog bij jullie! Ik kijk altijd alle voetbalwedstrijden met het ek of wk... Weet ook meestal meer dan mijn man, die geeft weinig om voetbal. Als hij ook meer wilde zien, had ik vast meer VI en dat soort programma's gezien... vind het erg leuk, maar de voice ook, dus dan toch maar de voice Zijn collega's moeten ook altijd lachen als ik weer bel als er een bijzondere uitslag in voetballand is, of dat ik 's nachts het ek zit te kijken en hem op de hoogte houd...
marjan is een brabo marjan is een brabo marjan is een brabooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooho!
Ey Marjan! Komde gij ook uut Brabant! Wa gezellig! We hebben een brabo clubske opgericht voor mensen met een brabants gezicht je bent erbiiiijjj je bent erbiijjjjjj
Omdat dat een hele mooie tijd is mama! Marjon voel je je wel goed? Je ziet er een beetje anders uit vandaag...
Goedemorgeee dames Marjon moet ik het zkh voor je bellen? Je ziet er niet zo goed uit..... Marjan jeetje dan hoop ik voor je dat het water snel gaat zakken.. Yes had je hier niet kunnen komen pitte dit is me vrije weekend hadden we kunne stappen
Iiieeeee eng gezicht! Yes, wat voor abbo moet je daar bij nemen? Ik heb juist een goedkopere telefoon gedaan omdat je bij de iphone zo,n belachelijk hoog maandbedrag hebt alsje deze gratis wil...? Verder nog wilde plannen vanaaf yes? Goodmorning!
Mooooogeeeeee!!!!! Nietussss! Nog een keer nietus...wij doen niet aan die gekke verkleedpartijen rond februari...Wij zijn gewoon hele beschaafde mensen hier in ZH...hahaha Marjon wat zie ij er uit....misschien ff terug naar bed meis! Hier op een ruzietje met Erik na een heerlijke nacht gehad..Om 22:30 nog een flesje en hij werd pas om 7:30 weer wakker. Net een bordje (jaja je leest het goed een bordje) pap op, toen een broodkontje en nu lekker in de box. Vanmiddag moeten we op ehh pleegkindje bezoek (zou niet weten hoe ik het anders zou noemen) Waarschijnlijk blijft dit kindje tot hij volwassen is bij deze mensen. Dus na de middag op naar Breda. En daarna misschien nog een hapje eten in de stad.. Straks ff loopauto op halen hier op H'veld..Kan Koen erachter leren lopen...Is een hele coole poohvliegtuig/loopauto ding via MP...
@Yes: Ik heb niet zoveel met mobieletelefoons...Ga mijn abo ook opzeggen en dan een prepaidnemen denk ik via hema of simyo ofzo...Maar daar denk ik nog even overna...Nu met dat afrekenen per minuut betaal ik mn eigen scheel aan de belkosten...echt niet normaal.
Yes zou niet. Voor een nokia gaan. Nokia heeft bijna geen smartphones dus is er niet bekend mee. Ik dus voor de i phone of de desire gaan
Babe ik heb een abbo van 45 pm. Hier is bij m'n uitgaven rekening mee gehouden. Dees idd Nokia heeft geen ervaring maar wel de beste camera en veel multimedia mogelijkheden.. IPhone zit je weer vast aan iTunes en dat vind ik zeker een minpunt Met Desire ben ik helemaal niet bekend. Dus die vind ik eng om te kiezen. Straks nog maar een x vergelijken. Ja heb zeker wilde plannen, ga stappen vanavond! Lijkt me zeker niet goed om op de bank te gaan zitten, denk dat ik Dean dan erg ga missen!! (ga ik toch wel hoor)
morgen!!!! hier ook 6 uur elke dag en ook geen tanden... ga ff snel bijlezen maar hoor mijn kleine meid al wakker worden