Ja die van mij vindt het super leuk dat ik met jullie ouwehoer,..... die is al blij dat ik effe mijn kop hou...
Huishouding: HIer ook een mannetje die wel eens loopt te klagen over de huishouding. Ook wel terecht. Want soms laat ik het wel wat verslonsen omdat ik dan echt geen fut heb om te poetsen en dan liever hier kom kletsen.
@Dag: Ja sorry kon het niet laten....zag het al helemaal voor me. @Sterreke: Ik doe ook alles hoor....zou ook wel een poets willen maar die vind je niet zo makkelijk
Ik zou zeggen..... de Kurenpolder in Hank.... een glijbaan waar je niet in gezien wordt... test het uit maar neem wel en helm mee!! tering wat een klap was dat.... ik zag echt een lichtflits.... zo heftig!
omdat het dan gebeurd zoals ik wil enne heb er geen hekel aan.... 8) ben meer gestresst als het niet gebeurt dan dat ik relaxed kan bankhangen... waar woont je huis? misschien kan ik je helpen
Ik doe ook veel meer in de huishouding als jeroen, maar dat vind ik ook logische. Ik werk maar 2 dagen en hij 5 dus mag ik ook wel iest meer in huis doen. Hij helpt wel mee. Dingen ophangen enz kan hier ook een hele poos duren. Moeten nu nog lijstjes opgehangen worden op Jordy zijn kamer. ALs hij het morgen niet doet ga ik zelf fdoen Dan doet hij het wel
Hier al een jaar aan het wachten op nieuwe platen voor de keukenkastjes.. meneer had de verkeerde maten besteld...GRRRRRRRRRRR Nu zijn er 10 grijs en 2 nog de oude kleur: blauw.. prachtig!
We doen allebei niets......hahahaa! Nee uhhh ik doe eigenlijk alles.....maar als ik hem een "taak" geef dan doet ie het! Dit klinkt zo erg maar als we een poetsdag houden.... ik poets dan en hij probeert er weer eens onderuit te komen dan kan ik wel zeggen... doe dit effe en daarna dat met dat spul en die doek enzo.... en dan doet ie het!! Maar het is wel een lamstraal hoor. Maar ik was altijd een enorme poets maar dat heb ik opzij gezet want dat is echt niet te doen met dit huis.... leuk hoor al die ruimte maar met poetsen is het een drama!!! (zullen we donderdag een poetsdag houden hahahahaa) Nu met het overlijden van mijn oom komt er al helemaal niets van dus doe ik het dinsdag wel goed dan is het in ieder geval een beetje fris in huis als jullie komen....