Dag haha ben online met me foon dus duurt nu elke keer ff voor ik bijgeleze ben haha.. Ik ben nog klaar wakker
Ik doe heel veel zelf...ook klussen vind ik stoer ofzo. Heb een keer zonder dat Erik er van af wist laminaat in de keuken gelegd...Voel me dan echt super woman...
Klussen doe ik hier..... moet er niet aan denken dat Joep dat doet.... Hij zei vorige week nog: Ik ben zo handig geworden.... dat komt echt door jouw vader en tien tellen later lag de koelkastdeur "in" mijn aanrechtblad!!!!! Schadepostje.... 3600 euro!! Fijn! Enne geld uitgeven daar is er niet een schuldig aan maar hij wil enorm sparen en boekt soms zoveel geld naar de spaarrekening dat ik weer doorflip omdat ik bijna niet kan pinnen..... het leven is gewoon kei duur... en dan sleep ik hem gewoon mee naar de winkel voor boodschappen enzo en dan weet ie het weer... haha sufkop!
Als die van mij commentaar heeft over het poetsen, dan geef ik hem een vaatdoek: hier doe het zelf dan... bwhahaha Gelukkig doet ie dat niet (volgens mij weet ie wel wat ik dan zeg of doe hihi). Heb gelukkig een hele actieve man (beetje adhd soms), dus als ik iets vraag, doet hij het meestal wel gelijk. Sommige dingen kan hij ook veel beter, zoals de vaatwasser inruimen en koken hahaha
zo mijn flesje wijn is leeg........... ( heb er meerdere keren mee gedaan hoor......... hoef niet naar de AA ) ga zo lekker onder de wol en dan spreek ik jullie morgen weer! in de middag ofzo want mijn ouders komen in de ochtend langs en daarna vliegen we ook nog even naar mijn souders toe en de rest van de dag doe ik lekker niets
@Dag: Ja snap al die vrouwen niet die gaan zitten wachten tot hun man het doet...Wij vrouwen zijn toch niet ziek aan onze handjes. Kom niet uit een ei...toch? Doet het wel zelf hoor... Erik en ik hebben hier in huis zelf de cv geinstalleerd en aangelegd...Is gelukt maar dat is niet zo heel goed voor je relatie (zeker niet om dat het toen min 12 was die week...) Gossie wat was het toen gezellig hier...maarrrrr het is ons gelukt. (we hebben het wel laten controleren door een installatie bedrijf)
oftewel wegvluchten van mij..... hihi! Heb hem wel gevraagd om donderdag niet te ver gaan vliegen.... hihi dan moet ie wel een foto maken van Frommel en alle kerels die ze op visite krijgt...
o ja, klussen doe ik vaak zelf. Hij heeft twee linkerhanden (nou ja, bijna dan). Hij ziet niet of iets scheef hangt en houdt altijd dingen over met in elkaar zetten (heb ik nou nooit last van). Hij klinkt nu echt als een mietje, maar het is echt een stoere vent hoor!
O ja Joep kookt hier ook!!! Bijna elke dag... ik doe het eens een enkele keer!!! (ik kan het ook niet zo goed)
knap hoor!!! tja dat vind ik met dat ikea spul al... relatietest.... doe het liever alleen.......... of hij........ maar samen levert het wel wat woorden op! maar ben er zelf niet vies van om wat klussen in huis te verrichten hoor...