Jaaaaaa lijkt me leuk....zal eens kijken dat Koen die dag geen eten krijg en hij schoon op de foto kan
hahaha, samen iets in elkaar zetten... bij de eerste seconden al irritaties. Nee, ik zet liever een grote ikea kast zelf in elkaar... (hij ramt net zo lang totdat het past bwahhahaa)
Komt goed Marjan..... ik heb trouwens tarwe brood in huis voor de beebs.... dus jullie hoeven niet te leuren met sneetjes brood hoor... Wij zelf lekker broodjes!!!! Hmmmm!
Slaap lekker dames die hun bedje op gaan zoeken ik ga ook zo denk ik maar eens mijn ogen dicht doen. Morgen ochtend weer zumba-en.
Das handig Frommel, brood in huis! Marien is er snel mee weg tegenwoordig!! Ik ga naar bed... uur geleden vroeg ik "zullen we naar bed gaan" en kreeg toen gezeur van "tis nog vroeg" en "gaan we niet gezellig doen" en net... lag meneer op de bank te pitten... DUS... Nu zit ik alleen op de bank! Ga dus maar lekker naast mijn ventje in bed kruipen... Truste allemaal!
Yep, daar hebben wij inmiddels alweer eergisteren mot overgehad. Erg lollig maar niet heus. Maar ja hoort erbij
hihi wat een prachtige staartjes! Wat een haar al zeg. Lijkt ze gelijk ouder Ik heb hier een sms relatie op het moment. Sven ligt in bed en stuurt me smsjes. Ik zit nog ff lekker op de bank na mijn dienst. Kruip er zo in
ik lig ook op bed met mijn telefoon. Chevenne kwam net nog even huilen. Zodra ik bij dr ben stopt e en kan ze weer lekker verder slapen. Ja met die staartjes is ze opeens echt een kleine meid. Het baby achtige is er dan echt vanaf..
Ik ben dronken.....en bijgelezen Maar goed, heb poep gezien??? Whahahhha, Eeh.... Huishouden, dat doe ik!! En ja, soms dan scheld ik johan verrot omdat ht een lui varken is die zijn eigen onderbroek gvd niet eens in de wasmand kan deponeren! Meeting, super zin in!! Pip, zijn jij en ik de enige noorderlingen? Ik wil ook een minimeeting Syl, schattige staartjes, geweldig! Trusten, ga lekker slapen en uitslapen. Jelmar ligt bij oma en opa
BOE! @ zo verheugd met onverwachtse nachtvoeding >.< Ga weer naar bed *zucht* die ook al ingenomen is, door het andere monster. Kinderen. Tssss. Wie wil dat nou.
Mogguh! En weer de eerste >.< (hongeralert om 7 uur, geloof je toch niet:x) Hier gaan we maar geen gewoonte van maken dacht ik zo. Hoop dat Sven het er mee eens is
Mogguh !!! Hier lekker geslapen ..Marit lijkt iets beter te gaan ( klopt heel hard af op onbehandeld hout) , had net maar 38.3 .... Nu eerst eens kijken of ze haar flesje wil , als die er weer in gaat dan is ze aan de beterende hand ............................