ASSZ HHHAALLOOOOOOO fijn dat het zo leuk is op je werk je moet wel naar de meeting kan ik je ook meeten.
Ik zit op eens te denken... Stel dat ik nu zwanger wordt deze keer.... Dan betekent het dat ik.. Een nieuwe babykamer erbij moet hebben... De kinderwagen weg moet doen en een duo wagen of iets in die trant moet aanschaffen.... Hhmmmmmmm daar had ik nog niet zo zeer over nagedacht. Hahaha.. het betekent wel weer flink shoppen! Zou dan wel echt willen weten wat het wordt.. aangezien alles behoorlijk roze is bij ons in huis.. Beetje zielig voor een jongen! Maar goed dit schoot zo door mijn hoofd... de vorige keren was ik ook steeds in 1 x zwanger.. wel 2 x een mk gehad. maar na de geboorte van de oudste niet meer en ook bij de jongste meteen in 1 x.. ben dus heel erg benieuwd nu!!
Hoop voor je dat het weer snel is....Ik was bij Koen in 1 keer zwanger en nu...3 x een cyclus van 34 dagen, toen 68 en nu zit ik op dag 79...wachtend op een ongi
dean heeft het goed gehad bij M, hij had alleen wel erg veel honger, en was super moe. Maar nadat hij gegeten en geslapen had was hij weer helemaal het mannetje. Ik ga lekker op bed tv kijken en slapen, ben gebroken man
Goed zo!!!! Dat jij je ogen niet uit je kop schaamt!!! Ik heb zo snel mijn foto's niet bij de hand jammer genoeg...
Nou heb nu primolut gehad om een ongi op te wekken en dan zou het kunnen dat ik weer een normale cyclus krijg...En anders naar de gyn dan krijg ik waarschijnlijk eerst weer primolut en dan meteen clomid om een eisprong op te wekken...Maar goed ga eerst duimen dat dit werkt
ben ff aant lezen dames, ben benieuwd naar de foto hahahaha, Jelmar zit trouwens regelmatig met zijn mond om een bierfles heen, vindie lekker voor z'n tandje
volgens mij heb ik ook wel bierfoto's.... zal ff zoeken, zelfs van toen hij nog maar een paar weken was.....whahahahahaa