vinden jullie het goed als ik de 5e nog een mei-mama meeneem trouwens?? Heeft hier ook een tijdje mee gekletst, alleen wegens tijdgebrek etc. heeft ze al een hele tijd niets meer gepost..
Babe: Dan moet ik bijkomen van de meeting whahhahahhahah Nee de 6e gaan we ook heel de dag naar de efteling met jeroens werk en zijn dan pas om een uur of 21.00 thuis. EN mijn kinderen kenende zal het wel lekker weer een drama nacht worden door alle indrukken
Dat moeten we nog even in de groep gooien Hahhahahha nee tuurlijk is dat goed. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zeggen ze toch altijd
Sterreke prachtige foto SB jjeej leuk dat je ook meegaat en ja ik ken yent kwa naam nog wel leuk leuk. heb je foto spam van haar??? jjeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj onze vakantie is geboekt. is voor het eerst dat ik met jesse op vakantie ga
Bwahahahaa boejuh! Ik wilde absoluut geen foto's eigenlijk maar vind het nu wel leuk dat ik er een paar heb... Het is toch wel speciaal maar had ik vantevoren nooit gedacht dat ik dat zou vinden hoor... Maar ik ben nog steeds blij dat ik ervan af ben nu, nooit spijt van gehad!