hallooooooooooooooo!!! hoe is het hier? ik heb net lekker alle kerstspullen opgeruimd. straks nog ff dweilen. bram helaas weer werken. krijg er de schijt van.. vienne ook paar keer vannacht wakker. toen maar bij ons in bed. en toen kwam daan zomaar om 7.15 u binnengerend bij ons normaal roept hij vanuit bed en blijft hij liggen. dus toen waren we lekker met z'n allen in bed
voor de dames die gaan lijnen (waaronder ik). ik heb een zeil gekocht waarmee ik een schort ga maken voor daan. www.tafelzeil.com > catalogus > kindertafelzeil > Ice cream of het zo verstandig is..
Inge: Gelukkig ben ik niet de enige met nachtbrakende kids hahahahah Frommeltje: Bij mike en Jordy staat er altijd een lag op hun gezicht. Zelfs als ze zichzelf pijn doen Als ze ziek zijn kunnen ze zelfs nog lachen. Het nadeel is dan alleen dat artsen je niet altijd serieus nemen Marjannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles goed?
Sterkte vandaag! Oh jij ook al zo'n k*t nacht?! HIer was het heel de avond al donderen omdat een of andere debiel flinke knallen aan het afsteken was. En toen werd het nacht....en was Koen wakker om: 1:15, 1:45, 2:45, 3:15, 3:55, 4:30, 4:45 toen een flesje en toen om 7 uur op...weer poep tot in zn nek dus meteen onder de douche even badderen....nee heerlijk kinderen! Zag dat Ingeltje ook al zo'n heerlijk nachtje heeft gehad... Hahahaha handig he?! Zo staat hij vaak naast me als ik aan het koken ben. Dan is hij meestal al moe en wil hij niet spelen ook niet in de kinderstoel en dit is dan wel leuk...(Gek kindje heb ik) even nog een super foute foto...(hangt wat koekprut aan zn buik).
Leuk idee om een schortje te maken... @Linnie: Jaaaaaahhhhhhhhhhhhoooooooorrrrrrr! Alles goed hier...heb alleen echt slaap vandaag.
Marjan superleuke foto. Tandjes poetsen Charlotte helpt ook altijd en die laten we ook zelf aankeutelen. Want als wij het overnemen is het fout boel
Hai dames, Oeh wat een leuke foto's weer Noah heeft vandaag voor het eerst wat stukjes volkorenbrood met boter op. Lekker zelf pakken en op kauwen. Was wel even wennen maar daarna vond hij het erg lekker Dinsdag eens met een fruithapje erop proberen.
Whahaha we zullen het onthouden Wat goed!!! Koen moet echt geen brood....maar goed blijf het proberen. We zullen het zien over een paar weekjes....