Nutrilon nummer 3 is toch pas vanaf 12 maand? Ik heb overigens met 12 maand helemaal geen nummer 3 meer gebruikt omdat ze dan eigenlijk wel zo goed als alles mee eten en van de fles af zijn.....
@hoesten: En hoe is het nu met hem?? heb je ook bisolvon gegeven? Hielp het? @voeding: Hhmmm idd, maar waarom heb ik dat dan nooit gebruikt? hahahaha...
op de pakken staat vanaf 10 maand ja, dus denk dat we van nummer 3 zo'n 3 a 4 pakken gaan gebruiken, en dan lekker over op halfvolle melk beterschap voor alle zieke kindjes!!!
Die heb ik toevallig wel. Maar je hebt ook gewoon voor volwassenen. En de arts heeft mij precies voorgeschreven hoeveel je dan mag geven. Als je de volwassen fles hebt dan is dat ongeveer de helft van wat je van de kinder bisolvon mag geven... Maar tis wel shit ja dat rochelen... zo zielig als je ziet dat ze er zoveel last van heeft!
Ppfff effe ego! Mijn zusje wordt dinsdag ontslagen uit het ziekenhuis.. Maar haar eigen huisje moet nog helemaal aangepast worden aan de rolstoel.. vanmiddag mag mijn moeder de sleutels ophalen... Maar voorlopig betekent het dus dat ze naar mijn moeders huis moet.. met een bed in de woonkamer.. 0 privacy! Ik zit er wel mee.. mijn moeder ziet er heel erg tegen op.. ze kan niet eens thuis douchen enzo.. dan zou ze naar een bejaardentehuis moeten bijv. ppfff... En haar nieuwe plek voor d'r psychische welzijn is wel in gang gezet, maar dat duurt ook allemaal zo lang.. waarschijnlijk gaan er zo weer zo'n 6 weken overheen.... Wat een ellende allemaal zeg!
@ YenD, lekker hoor, Griekenland!! Is echt een leuk land met heerlijk eten vind ik... Ziet er leuk uit hoor, die accommodatie! @ Natas brr heb dat hele filmpje bekeken, raar hoor dat zulke dingen gebeuren in NL... Ik vond die jongen trouwens best "helder" overkomen! @ mamam2010 jeetje wat een gedoe met je zusje... Sterkte ermee!
pfffff, hier druk bezig allemaal werkinstructies te maken inclusief plaatjes zodat zelf iemand met het IQ van een mier mijn werk zou kunnen doen mits hij goed de plaatjes volgt