Mei 2010 mama's deel 6!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik vind het ook prima.... maak me er niet druk over en vind het ook geen probleem... ieder zijn ding!
    Ik vind het ook leuk om te doen... dus doe het met liefde....
    Ik ben van het verzorgen, knuffelen, lekker bij slapen en om lekker in weg te kruipen als er iets is en papa is er om lekker gek mee te doen en te stoeien.... en natuurlijk ook voor de rest maar wel in mindere mate.... hij verschoont haar ook en gaat er bijna elke dag mee in bad en geeft haar eten.... maar het eten kan ze beter bij mij... bij hem gaat ze blazen en "kloten" en bij mij niet!
    Ach ieder zijn ding!
    Bij ons zijn de taken zoiezo anders.... hij kookt en ik hak hout! Hij richt het huis in en ik zet de kliko aan straat!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Liinnie spannend hoor allemaal..

Had het verkeerd met jesse.
    Hij had een fout bloedvat door zijn ballen waardoor er wel bloed in kwam maar stroomde er niet meer uit..
    Daar operatie voor gehad.
    Enkans op verminderde vruchtbaarheid.

3. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Das wel spannend.... ik heb ipv een kaarsje aan de kachel aan gedaan.... meer succes kan ik je niet wensen!!!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Is hier ook hoor, ik do hem in bad, geef hem eten (op vrijdag middag doet erik het ook natuurlijk) ik stop hem in bed en ga zo maar door....Nou en?! Ik vind het leuk en niet erg. En Erik ligt samen met Koen op de grond te spelen en raar te doen...dikke prima toch!

Huishouden doe ik, en klussen doen we samen...Erik is van het grove werk en ik werk alles af...dus schilderen, plintjes enz...Kei goed team dus!

5. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ja idd, ieder huisje heeft zijn eigen formule he.... hier werkt het ook prima en als wij het oke vinden dan is het goed! Alleen waren we het gister en vandaag niet met elkaar eens.... nou ja dat kan weleens.... lekker goed gemopperd naar elkaar en nu is de lucht weer geklaard!!!

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet of het nav mijn reactie was en of je dus vraagt of het bij mijn zwager voor een jaar is gedaan. dat weet ikeignelijk niet. hij had wel last van vruchtbaarheid maar via ivf kindje gekregen. maar kan ook helemaal prima gaan met de vruchtbaarheid dat blijkt bij jullie wel :)

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    eeeh schei eens uit met je stofzuigen, wij zijn allemaal hondenharen gewend en ingeltje een zwijnestal o.i.d. dusssssssss :p

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nu ga ik echt maffen, doegies!
    en inderdaad ik doe ook nooit zwarte kleding aan naar m'n vriendin, die hebben golden retriever en dat kreng verhaart, pfffff, :p maar wel lief beessie hoor ;)

trusten!

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik doe de opvoeding lekker alleen!! Hahaha.
    Bevalt me ook prima zolang ze na 19:00 uur maar hun kop houden!

Marjan thnx voor de link van dat fiets tentje.
    Ga er zeker 1 bestellen!

Ik zat te vloeken op de fiets vanmiddag, dan mis ik echt een auto! Maar ja, das gewoon te duur nu nog.

Ik ga lekker slapen, het is elke avond te laat...

10. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ja ik weet het maar nu lijkt het ook echt alsof ik ook helemaal onder de haren leef.... zo erg is het niet maar als die beebs allemaal op de grond kruipen dan zitten ze zo onder misschien....

enne nog iets praktisch.... kunnen jullie beebs op een betonnen vloer liggen?? Er ligt wel een koeienhuid op en de vloer is verwarmd maar ik bedoel qua hardheid...
    Julotte ligt er ook altijd op en soms leg ik het boxkleed eronder maar ik heb maar een boxkleed... wordt zo druk op 1 kleed met z'n allen! Of moet ik een dekbed eronder leggen???

Wil zoiezo een x een groot speelkleed kopen... is wat handiger

11. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Hier ook een golden retriever "kreng":p:p

Springboon..... hoe is het met jouw pup??? Je ging er gister een halen toch?

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes 1 feb komt de uitzending van me schoonzusje op tv..

Nath wij hebben harhoutenvloer en kan je zegge charlotte doet zich er regelmatig pijn aan.
    We hebben giga groot speelkleed en ook nog 2 persoonsdekbed op de grond liggen haha.
    En nog doet ze zicht pijn

13. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Natas, waar heb jij dat grote kleed gekocht?? Is dat van een bepaald merkje? Ik zoek me gek op internet,... het is al een stuk makkelijker als ik op een merknaam kan zoeken.

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath bij de babyzaak gekocht is van TINY LOVE

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Google typ je tiny love speelkleed dan staat plaatje onderaan...

16. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    is ie 100 cm bij 150 cm?

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ja klopt

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hallo gast

19. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    OK dan heb ik de juiste gezien...... ik ga de IQ test doen...... duim voor me....

Tot morgen weer!!!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    zal ik mijn ikea speelkleed meenemen..? is geloof ik 150 x 150...
    Dan ga ik wel met de auto, haha wilde eigenlijk een keer de bus paken maar is ook beetje zielig voor de hond dan zit ie wel heel lang alleen want met de bus is ruim een uur...:(

Deel Deze Pagina