Mei 2010 mama's deel 6!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Stuwing maakt het ook niet beter ;)

2. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik denk het ook wel maar Frommel wilde echt niet slapen bij onze vrienden....
    We hadden haar eigen pyjama aangegeven en haar eigen slaapzak en ze sliep in het campingbedje van hun maar was alleen maar aan het huilen...
    ze wreef zich gek in haar ogen van de vermoeidheid maar ze kon toch de slaap niet pakken. Toen ik er even een aai over de bol gaf werd ze rustig maar zodra ik weer wegging zette ze het weel op krijsen!
    Toen ze na 2 uur nog niet sliep na steeds periodes met huilen ben ik even met haar op het bed van mijn vriendin gaan liggen en sliep ze vrijwel meteen... was wel fijn maar ik wil niet een kind wat niet bij een ander kan slapen en alleen als ik er bij blijf... straks het ik net zo'n kind als die van die vrienden van Sterreke!!!
    Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ze wel zal slapen bij een ander? Eigen campingbedje kopen met haar eigen lakens (haar geur)??

3. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    O had ik het dan maar nooit gedaan..... zo succesvol bleek het toch niet te zijn! Pfff
    Nee dat is maar een geintje want die 10 weken BV pakt niemand mij meer af!!!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Koen gaat ook niet zomaar slapen bij andere...Ik heb met oud en nieuw hem lekker opschoot (beneden) in slaap laten vallen en toen hij een half uurtje sliep heb ik hem weg gelegd, meneer heeft super geslapen want toen we om 2 uur naar huis gingen moest ik hem slapend z'n jasje aantrekken....Dan maar niet zelf in slaap vallen, ik pas er persoonlijk voor dat hij de ogen uit zn kop moet brullen omdat ik wil dat hij zelf in slaap valt...En nu ik had hem in 10 minuten in slaap...Daarna lekker heel de avond voor mezelf.

5. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Het is trouwens ouderwets druk hier maar zoveel zijn er niet aan het kletsen haha!
    Iedereen Boer Zoekt Vrouw te kijken???

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Boer zoekt vrouw bblleeeeeeeggggggg

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ooohhhh jjaa het sneeuw alweer hier jeetje

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Frommeltje ik zou idd campingbedje kopen en haar een keer (of meerdere keren) in je eigen huis erin laten slapen, met haar eigen beddengoed en knuffeltje!
    Wij hebben Marien ook een nachtje in het campingbed gelegd op zijn kamer voordat we op vakantie gingen, je weet maar nooit dachten we, voor hetzelfde geld slaapt hij er voor geen meter in!

Dat kind van die vrienden van mij kan dus nergens mee naartoe... leuk hoor, zit je altijd aan je huis gekluisterd! maar da's echt een geval apart...

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik volg nu voor het eerst boer zoekt vrouw, vind het leuk!

@ natas: sneeuw??!! Komt er nog meer dan, wist ik niet?

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee ben aan het stoeien met Koen...loopt te mopperen maar slapen ho maar....(heeft het staan in bed ook helemaal ontdekt. Ligt nu onderin maar nu krijg ik hem niet meer normaal op bed..Iemand tips?

Oh en nog een vraagje ik wil van die leren baby slofjes zodat hij niet steeds uitglijd hier op de vloer...hoe heet die site nou waar je ze zelf kunt samen stellen?? Weet het niet meer.

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Yep, maar afgelopen weken wel gesmokkeld hoor! :) Vanavond zelfs frietjes van mijn favo friettent in Belgie... dat had ik toch echt gemis in al dat zondigen... Dus morgen weer helemaal 100% ervoor gaan! Gelukkig tot nu toe geen schade volgens de weegschaal....

12. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Voor het eerste,..... een hamer? Hier ook een giller!

En ik ken deze wel Home | Roosjes Babyslofjes

13. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Die met dat veterstukje zijn wel erg leuk.... net iets stoerder!
    Ik heb het over die slofjes uiteraard!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    sterreke geen idee wij wisten het ook niet dat er sneeuw zou vallen.

Frommeltje ik ga ff kijke

Marjan sorry geen tips

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Antislip sokken zijn ook handig!

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    geen idee van slofjes marjand

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    YenD stoer dat je je hebt aangemeld voor dat programma! ik duim dat je gekozen wordt ;)

18. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Frommel kan iets nieuws...
    Als je op haar rug ligt en ik haar handjes pak dan komt ze omhoog in een zithouding en dan trekt ze haar beentjes in en dan gaat ze staan.... zo schattig!
    Ik denk dat ik ook eens slofjes ga kopen! Heb nu van die uggs achtige laarsjes en 16!! andere schoenen die ik heb gekregen van iedereen maar alles schopt ze uit!

Zijn die beebs van jullie ook zo druk??? Frommel is vergeleken met beebs van vrienden echt zo beweeglijk... je wordt soms al moe als je naar haar kijkt! Die kan echt geen 10 seconden stil zitten of liggen!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    haaaiii Floor hoe gaat het bij jou??

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik ga over een week of wat 'echte' scoentjes halen, meneer staat al stevig op platte voeten loopt al langs de tafel en achter onze poef.... Dan word het toch ook belangrijk dat ze goede schoentjes gaan dragen?

Deel Deze Pagina