hahahha ik denk ook dat je supergoed in het profiel zal passen! je wordt vast uitgenodigd! @ natas jullie complimenten worden zeer gewaardeerd hoor! Sorry we zijn gewoon enthousiast, het was weer heel speciaal om zp-meisjes te meeten! Nog meer zin in de 5e gekregen hoor!!!
Lemmer is dikke prima! bij de mac weer??? Ja, ben druk bezig met schrijven lijkt me echt wel wat, ben benieuwd!
mag ik mijn hunkie ook niet spammen dan van joep zeker....?! Ik doe het lekker toch, ben te enthousiast Mijn camerageile manneke:
Ahhhhhhhhhhhh wat een leuke foto's... kan Joep niet mee 5-2?? kan hij nog meer mooie foto's maken.. *BREAKING NEWS* sinds gisteravond kan onze kleine dikke droppie kruipen... zo leuk om te zien.. is nog meer tijgeren, maar hij komt in iedergeval vooruit en kijkt dan mega trots.. dus ikke = mega trots.. ben morgen vrij, dus ga dan nog ff meer teruglezen.. en kan ik ook weer ff meer reageren.. o ja.. Linnie heb je al nieuws???
leuke foto sterreke... en frommel had de dag van haar leven.. 3 (of 4 als ze op iets oudere 'mannen "valt) mooie jongens om haar heen
@ nath, maurice is net thuisgekomen en wil de foto op canvas hihi was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal blownaway!!!
hahaha Joep mee op 5-02??? Die heeft alweer genoeg beebs gezien voor de komende 3 jaar haha! nee hoor... maar hij zei wel heel verdacht tot 2 x toe.... wel zwaar he die beebs?? Oftewel... wat druk hier! Ach kan me ook wel voorstellen met die keuvelende meiden erbij die het dan ook nog eens over bevallingen hebben!!
Hahahaha! Nou wacht maar tot de bewerkte versie er is! Als ie hem zo mooi vindt dan zet ik hem wel op ftp.... kan je hem daar al vanaf plukken!